Οι επιχειρήσεις που φέρουν το όνομά του, το προσωπικό του αεροσκάφος, αλλά και ο πύργος του στο Μανχάταν που αποτέλεσε το προεκλογικό του στρατηγείο, έλαβαν το ποσό των 11 εκατομμυρίων δολαρίων από την προεκλογική του εκστρατεία, για την αξιοποίησή τους στον προεκλογικό αγώνα.
Στις αρχές της εβδομάδας η προεκλογική του εκστρατεία αποκάλυψε ότι ο Τραμπ είχε πωλήσει, τον Ιούνιο, όλο το μετοχολόγιο το οποίο διέθετε με την οικονομική αξία του να αποτιμάται γύρω στα 40 εκατομμύρια δολάρια.
Η ρευστοποίηση επενδυτικών στοιχείων που είχε στην κατοχή του, έγινε σε μία περίοδο της προεκλογικής εκστρατείας κατά την οποία έκανε μεγάλη προσπάθεια προκειμένου ο προεκλογικός αγώνας του να χρηματοδοτηθεί από ιδιώτες χορηγούς.
Η απόφαση για την πώληση των μετοχών του, ελήφθη λίγες εβδομάδες μετά την απόφαση του, να χαρίσει δάνεια οικονομικής αξίας 47 εκατομμυρίων δολαρίων, που είχε ο ίδιος χορηγήσει στην προεκλογική του εκστρατεία.
Συνολικά ο Τραμπ συγκέντρωσε οικονομικά κεφάλαια 339 εκατομμυρίων δολαρίων και διέθεσε τα 322 εκατομμύρια δολάρια, σε αντίθεση με την Χίλαρι Κλίντον, προεδρική υποψήφια των Δημοκρατικών η οποία, ξόδεψε προεκλογικά 565 εκατομμύρια δολάρια, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε η Ομοσπονδιακή Εκλογική Επιτροπή των ΗΠΑ.
Η προεκλογική εκστρατεία του Τραμπ ξόδεψε 94 εκατομμύρια δολάρια κατά τις τελευταίες ημέρες του προεκλογικού αγώνα, σε σύγκριση με τα 132 εκατομμύρια δολάρια που ξόδεψε η Κλίντον.
Στη διάρκεια της προεκλογικής εκστρατείας, ο Τραμπ είχε δηλώσει πολλές φορές ότι διεξήγαγε μία οικονομικά σφιχτή προεκλογική εκστρατεία, τονίζοντας την οικονομική δυνατότητα αυτοχρηματοδότησης που είχε, δίνοντας έμφαση στο πολιτικό μήνυμα ότι ο ίδιος δεν διασυνδέονταν με ύποπτα συμφέροντα.
Παράλληλα είχε χαρακτηρίσει "άχρηστες" τις δημοσκοπήσεις, υποστηρίζοντας ότι οι αμοιβές των δημοσκόπων ήταν "πεταμένα λεφτά"καθώς ο ίδιος επικράτησε των 16 εσωτερικών προεδρικών υποψηφίων στους προκριματικούς κύκλους των Ρεπουμπλικάνων, στις αρχές του 2016.
Από την άλλη μεριά, τα στοιχεία της εταιρίας ανάλυσης στατιστικών δεδομένων (mediaQuant) δείχνουν ότι ο Τραμπ μέσω της τακτικής των προσωπικών επιθέσεων που ακολούθησε, εξασφάλισε "δωρεάν" τηλεοπτικό χρόνο προβολής, η οικονομική αξία του οποίου εκτιμάται ότι ξεπέρασε τα 5 δισεκατομμύρια δολάρια. Ωστόσο, όταν τα ποσοστά του στις δημοσκοπήσεις άρχισαν να μειώνονται, τότε άρχισε να δαπανά χρήματα για τη διεξαγωγή δημοσκοπήσεων, αλλά και για τηλεοπτικές διαφημίσεις.
Συνολικά, ο εκλεγμένος πρόεδρος των ΗΠΑ δαπάνησε 107 εκατομμύρια δολάρια για διαφημίσεις, συμπεριλαμβανομένων και των τηλεοπτικών διαφημίσεων. Οι δαπάνες του για την ψηφιακή διαφήμιση και διαφήμιση στο διαδίκτυο καταγράφηκαν στα 85 εκατομμύρια δολάρια, ενώ η δεύτερη μεγαλύτερη προεκλογική του δαπάνη ήταν οι αεροπορικές μετακινήσεις του, που κόστισαν 26 εκατομμύρια δολάρια, ξεπερνώντας τις δαπάνες μισθοδοσίας της προεκλογικής του εκστρατείας.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr