Η προσφυγή του κορεατικού κολοσσού στη Δικαιοσύνη για προστασία από τους πιστωτές του έχει φέρει τσουνάμι αντιδράσεων.
Σύμφωνα με διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, 93 πλοία της Hanjin, που είναι η έβδομη μεγαλύτερη ναυτιλιακή στον κόσμο, παραμένουν τις τελευταίες ημέρες «εγκλωβισμένα» σε 51 λιμάνια σε 26 χώρες του κόσμου.
Είναι χαρακτηριστικό πως ναυτιλιακά στελέχη που μίλησαν στο πρακτορείο Bloomberg σημείωναν πως «η πτώση της Hanjin Shipping είναι αντίστοιχη με αυτήν της Lehman Brothers για τις αγορές».
Αναλυτές τονίζουν πως η κατάρρευση του ναυτιλιακού κολοσσού συνέβη τη χειρότερη δυνατή χρονικά στιγμή, αφού ο μήνας Σεπτέμβριος αποτελεί "αιχμή του δόρατος" των εμπορικών συναλλαγών. Οι υπεύθυνοι του λιμανιού τονίζουν πως οι ιδιοκτήτες προσπαθούν εναγωνίως να βρουν εναλλακτικές επιλογές.
"Ο πιο σημαντικός λόγος για την δημοφιλία του Busan ήταν το ότι είχε φθηνότερες χρεώσεις υπηρεσιών συγκριτικά με άλλα λιμάνια", σημειώνει ο Jeon Jun Mo, ερευνητής του Οικονομικού Ινστιτούτου Ερευνών IBK για να αναδείξει μία ακόμη πτυχή των επιπτώσεων που ενδέχεται να υπάρξουν, αν τελικά η Hanjin βουλιάξει οριστικά.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr