Όπως επισημαίνει, η δυναμική αυτή σε συνδυασμό με τις ισχυρές μετρήσεις των χρηστών της εφαρμογής, ενέχει σοβαρό κίνδυνο για το χρόνο που δαπανάται σε άλλες εφαρμογές, και σε ορισμένες περιπτώσεις, μπορεί ακόμη και να επηρεάσει τα κέρδη και τα έσοδα του τρίτου τριμήνου του 2016 καθώς και του συνόλου του έτους.
Η Citi, εξετάζοντας τα διαγράμματα αυτής της εβδομάδας που δείχνουν τη χρήση σε Facebook, YouTube, Instagram, Google και Twitter, πριν και μετά την έναρξη του Pokemon Go, διαπιστώνει ότι αφενός ότι ήταν υψηλότερη πριν το ντεμπούτο της νέας παγκόσμιας μανίας, αφετέρου διαπιστώνει ποιες επιχειρήσεις πιθανώς επηρεάζονται από την παγκόσμια επιτυχία του νέου αυτού app.
Σύμφωνα με τα διαγράμματα, ο μέσος χρήστης iOS δαπανά πάνω από 33 λεπτά παίζοντας Pokemon Go κάθε μέρα και αυτό τοποθετεί το PG μπροστά από εφαρμογές όπως το Facebook, Snapchat, Twitter, Instagram.
Αν και όπως σημειώνει η Citigroup το PG προσθέτει στο χρόνο χρήσης των smartphones, θα ήταν λάθος να υποθέσει κανείς ότι η επιτυχία της εφαρμογής αυτής δεν έρχεται σε βάρος άλλων εφαρμογών.
Όπως επισημαίνει, σύμφωνα με την ανάλυσή της, το YouTube και το Twitter έχουν δεχτεί τις μεγαλύτερες μειώσεις σε χρόνο που δαπανάται ανά ημέρα από τους χρήστες, ενώ το Facebook είναι η μόνη εφαρμογή που έδειξε ανθεκτικότητα στην εβδομάδα μετά το λανσάρισμα του PG.
Αν και δεν μπορούμε οριστικά να επιβεβαιώσουμε ότι το PG προκαλεί αυτές τις τάσεις, πιστεύουμε ότι η επιτυχία του παιχνιδιού συμβάλει σημαντικά σε αυτές» τονίζει η Citi.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr