Στην πιο πρόσφατη ενημέρωση της έκθεσής τους για τα συντρίμμια, οι ερευνητές αναφέρουν ότι τα δύο τμήματα, τα οποία βρέθηκαν στις 22 και στις 30 Μαρτίου φέτος, είναι τα πιο πρόσφατα ευρήματα που έχουν και πιστεύεται ότι ανήκουν στην πτήση ΜΗ370 που εξαφανίστηκε στις 8 Μαρτίου του 2014.
Η ανακοίνωση αυτή έπεται της επιβεβαίωσης τον περασμένο μήνα ότι άλλα δύο τμήματα συντριμμιών (τα οποία ονομάστηκαν Τμήμα Νο.1 και Τμήμα Νο.2) ανήκουν στην πτήση αυτή, μετά τα συντρίμμια που είχαν ξεβραστεί στην Ρεϊνιόν πέρυσι.
Το ένα από τα πιο πρόσφατα συντρίμμια που βρέθηκαν, το οποίο ονομάστηκε Τμήμα Νο.3, προέρχεται από κάλυμμα κινητήρα αεροσκάφους Rolls-Royce, ίδιο με αυτά που χρησιμοποιούνται από την Malaysia Airlines στα αεροπλάνα της Boeing 777, όπως ήταν αυτό που εξαφανίστηκε.
Οι ερευνητές δηλώνουν ότι το λογότυπο της Rolls-Royce στο τμήμα αυτό συντριμμιών που βρέθηκε στη Νότια Αφρική είναι συμβατό με αυτό που χρησιμοποιούν οι Malaysia Airlines.
Αν και μπορούν να επιβεβαιώσουν ότι το κομμάτι αυτό προέρχεται από ένα Μπόινγκ 777 και "σχεδόν βέβαια" από την πτήση MH370, οι ερευνητές δεν μπορούσαν να αποφανθούν αν προέρχεται από την αριστερή ή τη δεξιά μηχανή.
Το Τμήμα Νο.4, το οποίο βρέθηκε στη νήσο Ροντρίγκες του Μαυρίκιου, είναι ένα διακοσμητικό laminate της εσωτερικής επένδυσης της κύριας καμπίνας και προσδιορίστηκε ότι προέρχεται από την μπροστινή, δεξιά πόρτα του αεροσκάφους της Malaysia Airlines.
Στην τελευταία ενημέρωση της έκθεσης για τα συντρίμμια, το ATSB σημειώνει ότι και τα δύο αυτά τμήματα ανήκουν στο αεροπλάνο που εξαφανίστηκε με 239 επιβάτες και πλήρωμα ενώ εκτελούσε την πτήση Κουάλα Λουμπούρ-Πεκίνο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr