Επικαλούμενο πηγές, τις οποίες δεν κατονομάζει, το Spiegel αναφέρει ότι και οι δύο οδηγοί- ένας στις Βρυξέλλες και ένας στο Στρασβούργο- έχουν απολυθεί, ενώ η βελγική αστυνομία πραγματοποιεί έρευνα για την υπόθεση.
Το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο αρνήθηκε να σχολιάσει τις πληροφορίες. Σύμφωνα, ωστόσο, με το γερμανικό περιοδικό έχει αποφασίσει στο εξής να μην συνεργάζεται με ιδιωτικές εταιρείες οδηγών, αλλά να χρησιμοποιεί μόνο οδηγούς που προσλαμβάνονται απευθείας από τις Βρυξέλλες. Το έξτρα κόστος της απόφασης υπολογίζεται σε 3,7 εκατ. ευρώ.
Όπως επισημαίνεται στο ρεπορτάζ αυτή τη στιγμή 65 οδηγοί ιδιωτικών εταιρειών εργάζονται στις Βρυξέλλες για την εξυπηρέτηση των 751 Ευρωβουλευτών και 85 στο Στρασβούργο, ενώ 23 οδηγοί έχουν προσληφθεί άμεσα από το Ευρωκοινοβούλιο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr