Η αύξηση αυτή σημειώθηκε παρά τη μείωση των πωλήσεων για το βασικό εμπορικό σήμα της Volkswagen και τις αργίες του Καθολικού Πάσχα τον Μάρτιο.
Οι πωλήσεις των οχημάτων με το εμπορικό σήμα VW μειώθηκαν κατά 4% τον Ιανουάριο αλλά ανέκαμψαν τον Φεβρουάριο, σε μια ένδειξη ότι ο αντίκτυπος από το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων άρχισε να εξασθενεί. Ωστόσο, η ζήτηση μειώθηκε κατά 1,6% τον Μάρτιο, σύμφωνα με τον Σύνδεσμο Ευρωπαϊκών Αυτοκινητοβιομηχανιών (ACEA), παρά το γεγονός ότι το συγκεκριμένο εμπορικό σήμα κατέγραψε την καλύτερη επίδοσή του στη Βρετανία, τη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτου στην Ευρώπη, από τον Σεπτέμβριο.
Οι ανταγωνιστές της VW -Peugeot, Ford και Opel/Vauxhall της General Motors– ενισχύθηκαν, με τις πωλήσεις τους να αυξάνονται κατά 2%, 0,6% και 6,4% αντίστοιχα.
Συνολικά, οι ταξινομήσεις οχημάτων αυξήθηκαν στα 1,745 εκατ. αυτοκίνητα από 1,652 ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ευρωπαϊκής Ζώνης Ελεύθερων Συναλλαγών (EFTA).
Το πρώτο τρίμηνο του έτους, οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 8,1% στα 3,932 εκατ. οχήματα συγκριτικά με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο.
Τον περασμένο μήνα καταγράφηκε αύξηση σχεδόν σε κάθε ευρωπαϊκή χώρα, με τις πωλήσεις, ωστόσο, να μειώνονται κατά 0,7% στην Ισπανία και να σημειώνουν οριακή πτώση στη Γερμανία.
Σύμφωνα με την ACEA, οι πωλήσεις στις ΕΕ αυξήθηκαν για 31ο συνεχή μήνα τον Μάρτιο και ανήλθαν σε επίπεδα κοντά σε αυτά που καταγράφηκαν το 2007, λίγο πριν αρχίσει η οικονομική κρίση να επηρεάζει την αυτοκινητοβιομηχανία.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr