Ο μελλοντικός δείκτης καταναλωτικού κλίματος της εταιρείας ερευνών GfK, αναμένεται να αυξηθεί κατά 9,5 μονάδες τον Μάρτιο σε σχέση με τις 9,4 μονάδες τον Φεβρουάριο. Οι οικονομολόγοι στη The Wall Street Journal προέβλεπαν ότι ο δείκτης θα σημειώσει άνοδο 9,3 μονάδων.
Η GfK δήλωσε πως ένας σημαντικός λόγος για αυτή την αισιόδοξη προοπτική είναι η συνεχιζόμενη «εξαιρετική κατάσταση» της γερμανικής αγοράς εργασίας.
«Τα ευρήματα της έρευνας του Φεβρουαρίου υποδηλώνουν ότι οι εντατικές συζητήσεις για την επίτευξη μιας μόνιμης λύσης για το προσφυγικό, δεν είχαν ακόμη κάποια επίδραση στους Γερμανούς πολίτες», ανέφερε η GfK. «Είναι σαφές ότι ακόμη και η συνέχιση της οξείας τρομοκρατικής απειλής έχει κάνει λίγα για να επηρεάσει την εμπιστοσύνη των καταναλωτών».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr