Το βασικό ερώτημα της συγκεκριμένης έρευνας αφορούσε το πώς οι πλούσιοι ως επενδυτές συνεργάζονται με τους χρηματοπιστωτικούς τους συμβούλους. Η έρευνα διεξήχθη κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου και σε αυτήν συμμετείχαν 1.500 άτομα, των οποίων η καθαρή περιουσία κυμαίνεται μεταξύ 5 και 25 εκατομμυρίων δολαρίων.
Όπως φαίνεται από τα αποτελέσματα, οι Bank of America και Wells Fargo επιλέγονται από το 16% των ερωτηθέντων για να καλύψουν τις πρωτεύουσες τραπεζικές τους ανάγκες. Στην τρίτη θέση συναντάται η J.P. Morgan με ποσοστό 11%, ενώ μόνο ένα 4% των ζάπλουτων επιλέγουν τη Citigroup. Το 2% ή και κάτω από το 2% όσων συμμετείχαν στην έρευνα χρησιμοποιεί για να εξυπηρετηθεί τις PNC, Suntrust, US Bank, USAA και Charles Schwab. Μετά τη χρηματοπιστωτική κρίση και τη διάλυση πρώην κραταιών χρηματοπιστωτικών ιδρυμάτων, το ζητούμενο πλέον είναι η σταθερότητα. Οι πελάτες των τραπεζών σήμερα έχουν την τάση να παραμένουν αφοσιωμένοι στις τράπεζες με τα μεγαλύτερη ονόματα, όπως παρατηρεί η πρόεδρος της Millionaire Corner, Κάθι Μακμπρίν.
Μάλιστα, όπως φάνηκε, κάθε μία από τις προαναφερθείσες τράπεζες απευθύνεται σε διαφορετικές ηλικιακές ομάδες. Η Wells Fargo φαίνεται πως προσελκύει νεότερους επενδυτές. Το 24% όσων είναι κάτω των 48 ετών προτιμούν τη Wells Fargo και το 18% όσων υπερβαίνουν τα 64 έτη στρέφονται στην Bank of America. Η J.P. Morgan και η PNC Bank προσελκύουν το 15% από την ενδιάμεση κατηγορία μεταξύ 48 και 54 ετών. Επιπλέον, η επιλογή τράπεζας έχει να κάνει και με τοπικούς παράγοντες. Η κ. Μακμπρίν υπογράμμισε πως οι νεότερες ηλικίες επιλέγουν τη Wells Fargo αναλόγως της περιοχής των ΗΠΑ όπου βρίσκονται, ενώ η Bank of America επιλέγεται ανεξαρτήτως τοποθεσίας. Η δε J.P. Morgan συναντάται κυρίως σε βορειοανατολικές περιοχές των ΗΠΑ, γεγονός που επηρεάζει και τον αριθμό των επενδυτών/πελατών της.
Πάντως, είναι αξιοσημείωτο πως παρατηρείται διαφοροποίηση από τα αντίστοιχα στοιχεία της έρευνας του 2013. Η Wells Fargo είχε προσελκύσει το 20% των πλουσίων επενδυτών έναντι του 16% φέτος, ενώ η Bank of America έχει βελτίωση. Το 2013 κάλυπτε το 14% των πλουσίων και φέτος το 16%. Απώλειες, εντούτοις, είχε η J.P.Morgan με ποσοστό 13% το 2013 και 11% το 2014. Τέλος, θα πρέπει να αναφερθεί ότι σύμφωνα με τις απαντήσεις των συμμετεχόντων το σοβαρότερο παράπονό τους ήταν η μη επαρκώς εξατομικευμένη εξυπηρέτηση. Το 42% από αυτούς αναζητούν χρηματοπιστωτικά ιδρύματα με λιγότερο ηχηρά ονόματα, ώστε να εξασφαλίσουν ένα πλαίσιο διαπροσωπικών σχέσεων και εξατομικευμένης παροχής υπηρεσιών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr