Ο δείκτης εμπιστοσύνης μεταξύ των καταναλωτών μειώθηκε στο 105,4 αυτό το μήνα από το αναθεωρημένο 105,9 το Σεπτέμβριο, το οποίο ήταν υψηλότερο από ό,τι αρχικώς είχε αναφερθεί. Οι οικονομολόγοι είχαν προβλέψει ότι ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης θα αυξανόταν στο 108.
Η έκθεση αυτή προκαλεί ερωτηματικά σχετικά με την ισχύ των καταναλωτικών δαπανών, οι οποίες αποτελούν πάνω από τα δύο τρίτα της οικονομίας. Οι οικονομολόγοι στηρίζονται στις καταναλωτικές δαπάνες για να μετριάσουν το πλήγμα από την ύφεση στην αγορά κατοικίας, στην οποία οφείλεται κατά ένα μεγάλο μέρος η επιβράδυνση των ρυθμών της αμερικανικής οικονομίας το τελευταίο τρίμηνo, που ήταν η μεγαλύτερη των τελευταίων τριών ετών.
Η αισιοδοξία των καταναλωτών για την κατάστασή τους αυτή τη στιγμή μειώθηκε στο 124,7 αυτό το μήνα από 128,3. Το ποσοστό των καταναλωτών που θεωρεί ότι υπάρχουν αρκετές θέσεις εργασίας έπεσε στο 25,8% από 26,2% το Σεπτέμβριο. Το ποσοστό εκείνων που πιστεύει ότι είναι δύσκολη η ανεύρεση εργασίας αυξήθηκε στο 22% από 20,9%.
Το 19,6% ευελπιστεί να αυξήσει τα εισοδήματα του έναντι του 20,2%, που είχε την ίδια προσδοκία το Σεπτέμβριο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr