Τα κρασιά της διανέμονται σε όλα τα στάδια του εμπορίου όπως τονίστηκε κατά τη διάρκεια εκδήλωσης. Είναι μια μεγάλη πρόκληση για το εμπορικό σήμα, το οποίο δημιουργήθηκε το 1998 στην πολιτεία του Rio Grande do Sul και παράγει 300.000 φιάλες ετησίως.
Αυτή η παραγωγή θα πρέπει να διπλασιαστεί για να ανταποκριθούν στη ζήτηση που θα επιφέρει το παγκόσμιο κύπελλο. Η συμφωνία με την Ποδοσφαιρική Ομοσπονδία προβλέπει ότι μισό εκατομμύριο μπουκάλια θα πρέπει να είναι διαθέσιμα.
Η επιλογή της Lidio Carraro είναι το αποτέλεσμα πίεσης από τις αρχές της Βραζιλίας ώστε να επιλεγεί Βραζιλιάνο κρασί. Στόχος της κυβέρνησης της Βραζιλίας είναι να διοργανώσει το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου και τους Ολυμπιακούς Αγώνες του 2016, όχι μόνο για να επιβεβαιώσει τον ρόλο της ως μιας ανερχόμενης οικονομικής δύναμης, αλλά και να προωθήσει τη βιομηχανία οίνου.
Εκτός από τους μη αφρώδεις οίνους, η γαλλική μάρκα Taittinger έχει οριστεί ως επίσημη Champagne του Παγκοσμίου Κυπέλλου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr