Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
Η επικεφαλής της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας του Σαν Φρανσίσκο δήλωσε στους δημοσιογράφους ότι οι αρχές είναι ακόμη στη διαδικασία της αναγνώρισης των θυμάτων, ενώ ορισμένοι επιβάτες εξακολουθούν να αγνοούνται.
Σύμφωνα με την ίδια «περίπου 60 άτομα» δεν έχουν ακόμα καταμετρηθεί από τις αρχές και επισήμως θεωρούνται αγνοούμενοι.
Πρόσθεσε ότι 108 άνθρωποι δεν χρειάστηκε να εισαχθούν σε κάποιο νοσοκομείο.
Στο αεροπλάνο που πετούσε από τη Σεούλ προς το Σαν Φρανσίσκο επέβαιναν 307 άτομα, εκ των οποίων 291 ήταν επιβάτες και 16 μέλη του πληρώματος.
Εκπαιδευόμενος ο πιλότος του μοιραίου αεροσκάφους
Η αεροπορική εταιρεία Asiana Airlines Inc της οποίας το Boeing 777 συνετρίβη κατά τη διαδικασία προσγείωσης στο διεθνές αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο, ανέφερε ότι ο πιλότος που ήταν επιφορτισμένος με την προσγείωση, βρισκόταν σε κατάσταση εκπαίδευσης και ήταν η πρώτη πτήση του προς ένα αεροδρόμιο με jet αυτού του τύπου.
«Ήταν η παρθενική πτήση του Λι Κανγκ-κουκ προς το αεροδρόμιο. Ήταν σε εκπαίδευση. Ακόμα και ένας βετεράνος κάνει εκπαίδευση για ένα νέο jet », ανέφερε ο εκπρόσωπος της Asiana Airlines, τη Δευτέρα.
«Έχει μεγάλη εμπειρία και προηγουμένως είχε πετάξει στο Σαν Φρανσίσκο με διαφορετικούς τύπους αεροπλάνων, συμπεριλαμβανομένου και του Boeing 747 και ως συγκυβερνήτης σε άλλες πτήσεις με 777», είπε ο εκπρόσωπος.
Ο Λι ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στην Asiana Airlines ως βοηθός το 1994, έχει 9.793 ώρες πτητικής εμπειρίας, αλλά μόνο 43 ώρες με Boeing 777 jet. Ο συγκυβερνήτης Λι Γεονγκ-μιν έχει 3.220 ώρες πτήσης με το Boeing 777 και συνολικά 12.387 ώρες εμπειρίας, δήλωσε επίσης ο εκπρόσωπος.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Asiana δήλωσε το Σάββατο ότι δεν πιστεύει ότι η μοιραία συντριβή προκλήθηκε από μηχανική βλάβη.
Το Εθνικό Συμβούλιο Ασφάλειας των Μεταφορών των Ηνωμένων Πολιτειών ανέφερε την Κυριακή ότι το αεροσκάφος πετούσε «σημαντικά κάτω από το στόχο ταχύτητας για τη διαδικασία προσγείωσης» και το πλήρωμά του προσπάθησε να διακόψει την προσγείωση μόλις λίγα δευτερόλεπτα πριν προσκρούσει στο μόλο μπροστά από το διάδρομο.