Σύμφωνα με έρευνα που διεξήγαγε η ΜοPub, που είναι μια πλατφόρμα που προωθεί, προβάλλει διαφήμιση αλλά παρέχει και διαφημιστική διαμεσολάβηση, οι διαφημιστικές ποντάρουν πολύ τον τελευταίο καιρό στην μικρή οθόνη του iPad. Η Ελέιν Ζου Διευθύντρια μάρκετινγκ της MoPub εξηγεί γιατί οι διαφημιστικές δείχνουν τόση μεγάλη προτίμηση στο iPad, λέγοντας: «Οι διαφημιστές αντιμετωπίζουν τα tablets όπως αντιμετωπίζουν τα desktop, λόγω της σχετικά μεγάλης οθόνης των tablets». Έτσι δεν χρειάζεται να σκεφτούν μια άλλη στρατηγική και ούτε να αλλάξουν τον δημιουργικό σχεδιασμό μιας καμπάνιας όπως πρέπει να κάνουν για την μικρή οθόνη ενός Smartphone.Στα Smartphone η οθόνη είναι πολύ μικρότερη άρα πρέπει να σκεφτούν άλλες μεθόδους από αυτές που εφαρμόζουν στο Desktop, στο Laptop και στο iPad.
Πως μετράται η αποτελεσματικότητα μιας διαδικτυακής διαφημιστικής εκστρατείας. Τι είναι το το «click-through» και το CTR;
Το CTR (click through rate) είναι ένας τρόπος μέτρησης της επιτυχίας που είχε μια on-line καμπάνια. Σύμφωνα με την Αμερικανική Ένωση Μάρκετινγκ το «click-through» είναι:«ο όρος που χρησιμοποιείται για να μετράται ο αριθμός των χρηστών που έκαναν κλικ σε μια συγκεκριμένη διαφήμιση ή σύνδεση στο Ίντερνετ» και το CTR είναι «ο αριθμός των κλικ-through ανά εμφάνιση διαφήμισης, το οποίο εκφράζεται με ένα ποσοστό»
Σύμφωνα με τα στοιχεία της έρευνας της ΜοPub, την περίοδο των γιορτών και πιο συγκεκριμένα μεταξύ 1 και 15 Δεκεμβρίου, το CTR σε iPad ήταν 1.7% και μεταξύ 1 και 7 Ιανουαρίου ήταν 2.2%.Στα iPhone την ίδια περίοδο το CTR ήταν 1.2% και στις αρχές του έτους ανέβηκε στο 1.5%, τα Android Smartphones είχαν τον Δεκέμβρη 1.0% CTR και στις αρχές Ιανουαρίου είχαν 1.1% CTR.
Το κόστος των διαφημίσεων στα iPad ανέβηκε πολύ, όμως αυτό δεν φαίνεται να αποτρέπει τις διαφημιστικές εταιρίες
Το κόστος διαφήμισης στα iPad αυξήθηκε κατά 47% και ενώ το τέταρτο τρίμηνο του 2012, η τιμή ανά χίλιες εμφανίσεις διαφήμισης ήταν 0,94 δολάρια, εκτοξεύτηκε στα 1.40 δολάρια. Το ίδιο χρονικό διάστημα η τιμή σε iPhone ανά χίλιες εμφανίσεις διαφήμισης ανέβηκε από 0,62 σε 1,04 δολάρια. Στα Android tablets επίσης αυξήθηκε το κόστος διαφήμισης από 0,59 στα 0,99 δολάρια. Τα Android Smartphones είναι στην τελευταία θέση, που η τιμή διαφήμισης ανά χίλιες εμφανίσεις ήταν 0,52 δολάρια το Δεκέμβριο και αυξήθηκε σε 0,80 δολάρια από την αρχή του Ιανουαρίου.
Όταν χρησιμοποιούμε το iPad είμαστε συνήθως σε ήρεμη κατάσταση και ίσως τότε να είναι η κατάλληλη στιγμή για να εξερευνήσουμε ένα νέο προϊόν, ένα καινούργια παιχνίδι ή να κυνηγήσουμε μια ελκυστική έκπτωση κάποιου προϊόντος , άρα μάλλον δεν έχουν άδικο οι διαφημιστικές που εμπιστεύονται το iPad για τις καμπάνιες τους περισσότερο από οτιδήποτε άλλο.
Επιμέλεια:Χριστίνα Ιορδανίδου
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr