Τα υψηλότερα λειτουργικά κέρδη αντικατοπτρίζουν τις επιτυχημένες προσπάθειες για μείωση των δαπανών, καθώς και τη σταθερή απόδοση και των τεσσάρων επιχειρησιακών μονάδων της LG. Η εταιρεία προσδοκά σε περαιτέρω ανάπτυξη με την παρουσίαση κορυφαίων σειρών σε στρατηγικές προϊοντικές κατηγορίες, όπως οι τηλεοράσεις LG Cinema 3D οι οποίες αξιοποιούν την τεχνολογία Film Patterned Retarder (FPR), καθώς και τα LG smartphones της οικογένειας Optimus.
Επιχειρησιακές αποδόσεις σε παγκόσμιο επίπεδο ανά εταιρεία
Η LG Home Entertainment Company (Οικιακή Ψυχαγωγία) κατέγραψε μείωση εσόδων κατά 4,8% στα 5,3 τρις KRW (4,7 δις USD) σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2010, αντανακλώντας τη χαμηλότερη ζήτηση και τη μείωση της μέσης τιμής πώλησης. Πάραυτα, η LG διέθεσε περισσότερες τηλεοράσεις με επίπεδη οθόνη κατά το πρώτο τρίμηνο του έτους, κι ειδικότερα 6,8 εκατομμύρια μονάδες, καταγράφοντας αύξηση της τάξεως του 13% σε σχέση με την ίδια χρονική περίοδο πέρυσι. Χάρη στις προσπάθειες περικοπής των δαπανών, η εταιρεία σημείωσε πρόοδο στο κύκλο εργασιών QoQ, σημειώνοντας λειτουργικά κέρδη ύψους 82 δις KRW (73,1 εκατομμυρίων USD) κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011.
Μία δυναμική σειρά νέων προϊόντων, με τις τηλεοράσεις LG CINEMA 3D και τις Smart TV στην αιχμή της κατηγορίας, αναμένεται να καθοδηγήσει τα έσοδα και την επέκταση των μεριδίων αγοράς στον κλάδο της Οικιακής Ψυχαγωγίας.
Τα έσοδα της LG Mobile Communications Company (Κινητή Τηλεφωνία) στο πρώτο τρίμηνο, κατέγραψαν μείωση κατά 8,3% σε 2,9 τρις KRW (2,6 δις USD) YoY. Παράλληλα, ενώ η γενικότερη διάθεση συσκευών μειώθηκε QoQ λόγω της χαμηλής εποχικότητας, τα λειτουργικά κέρδη σημείωσαν σημαντική βελτίωση στο πρώτο τρίμηνο, λόγω της αύξησης των smartphones στο portofolio της εταιρείας και της μείωσης των λειτουργικών δαπανών. Επιπλέον, η εταιρεία στοχεύει στη βελτίωση της γκάμας των προϊόντων της, με την παρουσίαση νέων smartphones συμπεριλαμβανομένου του LG Optimus Black και του LG Optimus 3D, καθώς και στην αύξηση της κερδοφορίας, μειώνοντας ακόμη περισσότερο τις δαπάνες.
Η LG Home Appliance Company (Οικιακές Συσκευές) παρουσίασε αύξηση εσόδων κατά 13,4% YoY, φτάνοντας τα 2,7 τρις KRW (2,4 δις USD). Τα λειτουργικά έσοδα για το πρώτο τρίμηνο του 2011 έφτασαν τα 103 δις KRW (91 εκατομμύρια USD). Ειδικότερα, τα έσοδα αυξήθηκαν στις αγορές του εξωτερικού χάρη στις ισχυρές πωλήσεις στη Βόρεια Αμερική καθώς και στην αυξανόμενη ανάπτυξη σε αναδυόμενες αγορές, όπως η Ρωσία, η Ινδία και άλλες αγορές της Ασίας. Η εταιρεία θα συνεχίσει την παρουσίαση ηγετικών προϊόντων στην αγορά, ενώ ταυτόχρονα επενδύει σε νέους επιχειρηματικούς τομείς, διατηρώντας την κερδοφορία παρά τις όποιες ανησυχίες σχετικά με τη διαθεσιμότητα εξαρτημάτων ως επακόλουθο του σεισμού της Ιαπωνίας και της αύξησης του κόστους των πρώτων υλών.
Τα έσοδα της LG Air Conditioning and Energy Solution Company (Κλιματισμός και Ενεργειακές Λύσεις) κατέγραψαν αύξηση κατά 23,8% YoY, φτάνοντας τα 1,45 τρις KRW (1,3 δις USD) με τα λειτουργικά κέρδη να ανέρχονται στα 39 δις KRW (35 εκατομμύρια USD). Η εταιρεία παρουσίασε ισχυρή ανάπτυξη στην Κορέα, την Αμερική και σε χώρες της Κοινοπολιτείας (CIS), με στρατηγικές τοποθετήσεις προϊόντων, όπως το σύστημα επαγγελματικού κλιματισμού Multi V και τα προϊόντα Inverter. Επιπλέον, παρά τους πιθανούς κινδύνους λόγω της πολιτικής αστάθειας στη Μέση Ανατολή και την Αφρική και των ψυχρότερων –των αναμενομένων- καιρικών συνθηκών στην Ασία, η εταιρεία αναμένει την αύξηση τη ζήτησης τόσο των οικιακών όσο και των επαγγελματικών κλιματιστικών, καθώς πλησιάζει η κορύφωση της περιόδου των πωλήσεων. Οι συνεχείς επενδύσεις στις υποδομές business-to-business της LG, καθώς και οι νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες, αναμένεται να ενισχύσουν τη μακροπρόθεσμη ανάπτυξη της εταιρείας.
Η LG Electronics αναμένει να σημειώσει σταθερή ανάπτυξη στο δεύτερο τρίμηνο του 2011, λαμβάνοντας υπόψη την έναρξη της υψηλής περιόδου για τα κλιματιστικά, τη διατήρηση των αυξημένων πωλήσεων από τις οικιακές συσκευές, και τις δυναμικές πωλήσεις παγκοσμίως των τηλεοράσεων LG Cinema 3D και των smartphones της οικογένειας Optimus. Επιπλέον, η LG θα συνεχίσει την παρουσίαση νέων προϊόντων στις κυριότερες κατηγορίες, συμπεριλαμβανομένων των smartphones, ενώ ταυτόχρονα επενδύει με συνέπεια στην έρευνα και την ανάπτυξη και στο marketing.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr