H Ολλανδική ζυθοποιία Heineken NV ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι επέστρεψε στην αύξηση του όγκου πωλήσεων κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011, λόγω υψηλών πωλήσεων στις αναδυόμενες αγορές στην Αφρική και την Ασία. Η τρίτη μεγαλύτερη ζυθοποιία στον κόσμο σε όγκο, σημείωσε αύξηση 6,7% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2011, έπειτα από πτώση 1,7% στο τέταρτο τρίμηνο και πτώση κατά 5,3% το πρώτο τρίμηνο του 2010.
Οι πωλήσεις το τρίμηνο μέχρι τις 31 Μαρτίου ανήλθαν σε 3,6 δισ. ευρώ από 2,9 δισεκατομμύρια ευρώ κατά το πρώτο τρίμηνο του περασμένου έτους, υπερβαίνοντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών των 3,53 δισ. ευρώ.
Ακολουθήστε το reporter.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr