Για τους λόγους αυτούς, άλλωστε, όπως αναφέρει δημοσίευμα της ιστοσελίδας της Deutche Welle, στόχος των δύο μεγάλων βιομηχανιών, που εδρεύουν αντίστοιχα σε Γαλλία και Γερμανία, είναι τόσο η εξοικονόμηση κόστους, όσο και η συνεργασία στην ανάπτυξη και την κατασκευή κινητήρων οχημάτων. Συγκεκριμένα, επιδιώκουν να εξοικονομήσουν περί τα δύο δισεκατομμύρια ευρώ, μέσα σε μια πενταετία.
Στο θέμα αυτό, εξάλλου, επικεντρώθηκαν, κατά την κοινή συνέντευξη Τύπου που έδωσαν στις Βρυξέλλες, τόσο ο διευθύνων σύμβουλος της Daimler, Ντίτερ Τσέτσε, όσο και ο πρόεδρος της Renault, Κάρλος Γκοσν, καθώς μίλησαν για τα οφέλη που θα αποκομίσουν και οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες από τη μακροπρόθεσμη, στρατηγική συνεργασία, όπως τη χαρακτήρισαν.
Από την πλευρά του, ο κ. Τσέτσε ανέφερε χαρακτηριστικά: «Μιλώντας εκ μέρους της Daimler, μπορώ να σας πω ότι θα ωφεληθούμε, τόσο στον τομέα κατασκευής των μικρών οχημάτων, στον οποίο σχεδιάζουμε να επεκταθούμε, όσο και στον τομέα των ηλεκτροκινητήρων και κινητήρων εσωτερικής καύσεως».
Πάντως, οι δύο διευθύνοντες σύμβουλοι κατέστησαν σαφές ότι η στενή συνεργασία δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση συγχώνευση. Όπως είπαν, αμφότερες οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα παραμείνουν αυτόνομες.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr