Η καμπάνια βασίζεται σε θέματα αντιθέσεων των πόλεων-κλειδιά με πληροφορίες για παραδοσιακές και σύγχρονες εμπειρίες. Στη Γλασκόβη, για παράδειγμα, ο Βρετανικός Οργανισμός Τουρισμού χρησιμοποίησε τις αντιθέσεις ‘πρωτοποριακή vs παραδοσιακή’. Η πόλη φημίζεται ως η πρωτεύουσα του στυλ της Σκωτίας, γεγονός που αντανακλάται στις art deco brasseries και στα στυλιζαρισμένα καταστήματα και η ιστορία της χρονολογείται στη Λίθινη Εποχή και είναι η πύλη των Highlands με πλούσια ιστορία.
Ο κύριος Joss Croft, Περιφερειακός Διευθυντής Ευρώπης του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού δηλώνει: «Η τρέχουσα και ιδιαίτερα ευνοϊκή συναλλαγματική ισοτιμία στη Βρετανία σημαίνει ότι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αγορές ακόμα περισσότερης αξίας στη διάρκεια των Πρωτοχρονιάτικων εκπτώσεων, όχι μόνο στο Λονδίνο αλλά και σε άλλα εμπορικά κέντρα όπως το Εδιμβούργο, το Μπέρμιγχαμ και το Μάντσεστερ.
Η καμπάνια ‘Cities’ όχι μόνο θα βοηθήσει ώστε τα χρήματα των επισκεπτών να φτάσουν μακρύτερα, αλλά θα αυξήσει και την αναγνωρισιμότητα δέκα πόλεων-κλειδιά στη Βρετανία που συνδυάζουν τη σχέση ποιότητας-χρημάτων και προσφέρουν ελκυστικές πολιτιστικές εμπειρίες. Οποιαδήποτε πόλη υπάρξει τυχερός να ανακαλύψει ο επισκέπτης, όλες προσφέρουν ένα πλούσιο συνδυασμό αιώνων ιστορίας και κληρονομιάς, αγροτικών τοπίων με δυναμική και ζωντανή ατμόσφαιρα.»
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της British Airways, κύριος Willie Walsh δήλωσε: «Είμαστε ευχαριστημένοι που θα συνεργαστούμε με το Βρετανικό Οργανισμό Τουρισμού για να βοηθήσουμε να αναδειχθεί το προφίλ των Βρετανικών πόλεων και να επιδείξουμε την αξία τους και μοναδική φύση στους πελάτες μας.
Ως μία από τις καλύτερες παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες που προσφέρει εξαιρετική ποιότητα και κάλυψη στην Ευρώπη, η British Airways είναι σε τέλεια θέση να στείλει στον κόσμο το μήνυμα ότι η καμπάνια ‘Cities’ ξεκινάει σε μία καλή περίοδο για τους τουρίστες, με την αξία της λίρας να κυμαίνεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα, αλλά με την ποιότητα των προορισμών στη Βρετανία να είναι τόσο υψηλή όπως πάντα.»
Η ιστοσελίδα της καμπάνιας προσφέρει πληροφορίες, επιτρέποντας στους επισκέπτες να εισχωρήσουν στα μυστικά του κάθε προορισμού με μοναδικές και ιδιόμορφες προσφορές, πηγαίνοντας στη σελίδα του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού www.visitbritain.gr/cities.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr