Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr
![Reporter.gr on Google News](/images/google%20news/reporter%20news%20300x100.png)
Η ΙΑΤΑ, η οποία συνενώνει 230 αεροπορικές εταιρείες (93% του όγκου των διεθνών αερομεταφορών) από την πλευρά της τον Ιούνιο στάθμιζε αυτή τη ζημιά στα εννέα δισεκατομμύρια δολάρια. Τώρα, ο Τζιοβάνι Μπιζινιάνι, ο γενικός διευθυντής της IATA, παραδέχεται ότι η φετινή συνολική ζημιά θα είναι ανωτέρα της αρχικώς εκτιμηθείσας, όμως το αποδίδει στην ανατίμηση της κηροζίνης--η IATA έκανε τους υπολογισμούς της στην αρχή του έτους με 56 δολάρια το βαρέλι, όταν η μεσοσταθμική τιμή του εν μέσω κερδοσκοπίας στην αγορά των καυσίμων διαμορφώθηκε άνω των 60 δολαρίων το βαρέλι των 158 λίτρων πετρελαίου, παράγωγο του οποίου είναι η κηροζίνη.
Πάντως, κάποια αισιοδοξία προκαλεί στους ιθύνοντες της IATA η πρόβλεψη ότι του χρόνου η μεν μεταφορά εμπορευμάτων δι' αέρος θα αυξηθεί συγκριτικά με φέτος περίπου κατά 5%, η δε επιβατική κίνηση από την πλευρά της κατά 3,5% περίπου.