Ειδικότερα, οι λιανικές πωλήσεις κατέγραψαν πτώση 1,1% ύστερα από άνοδο 0,3% το Φεβρουάριο, σύμφωνα με τα στοιχεία του αμερικανικού υπουργείου εμπορίου. Οι εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για άνοδο 0,3%.
Οι πωλήσεις των αυτοκινητοβιομηχανιών. Των καταστημάτων ηλεκτρονικών ειδών και των εστιατορίων ηγήθηκαν της κάμψης. Η μείωση στις καταναλωτικές δαπάνες που οδεύει και για το δεύτερο τρίμηνο, αναζωπυρώνει εκ νέου τις ανησυχίες ότι η ύφεση θα επιμείνει. Τα κίνητρα και οι προσφορές στις οποίες προέβησαν οι εταιρίες λιανικής, από αυτές που πωλούν αυτοκίνητα, μέχρι αυτές των ειδών ρουχισμού, δεν κατάφεραν να τονώσουν την καταναλωτική κίνηση.
Ανω των εκτιμήσεων η κάμψη στο δείκτη τιμών παραγωγού
Μεγαλύτερη των εκτιμήσεων η μείωση στο δείκτη τιμών παραγωγού το Μάρτιο, εγείροντας τις ανησυχίες για ενδεχόμενο αποπληθωρισμό.
Ο δείκτης τιμών παραγωγού των ΗΠΑ υποχώρησε 1,2%, σε εποχικά προσαρμοσμένη βάση το Μάρτιο έπειτα από δύο συνεχόμενους μήνες ανόδου, εξαιτίας της μείωσης του κόστους ενέργειας. Οι εκτιμήσεις των αναλυτών έκαναν λόγο για κάμψη μόλις 0,1%.
Ο δομικός δείκτης, εξαιρουμένων δηλαδή των τιμών ενέργειας και τροφίμων, παρέμεινε αμετάβλητος. Σε ετήσια βάση, ο δείκτης υποχώρησε 3,5%, που αποτελεί τη μεγαλύτερη πτώση από τον Ιανουάριο του 1950, σύμφωνα με το υπουργείο Εργασίας των ΗΠΑ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr