Ωστόσο, είναι αισιόδοξος ότι η συγκεκριμένη κατηγορία περιουσιακών στοιχείων θα γίνει πολύ πιο ελκυστική για τους ανθρώπους μόλις εφαρμοστεί το κατάλληλο ρυθμιστικό πλαίσιο.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του, ο CEO της Mastercard επεσήμανε ότι ένας αυξανόμενος αριθμός επενδυτών θέλει να εμβαθύνει στην αγορά κρυπτονομισμάτων. Ο κολοσσός των υπηρεσιών πληρωμών τους επιτρέπει να το κάνουν «τόσο εύκολο και το πιο σημαντικό με τόση ασφάλεια» όσο οποιαδήποτε αντίπαλη εταιρεία, πρόσθεσε.
Ο Miebach βλέπει έναν μελλοντικό κόσμο όπου οι περισσότεροι καταναλωτές παγκοσμίως χρησιμοποιούν Βitcoin στις καθημερινές τους συναλλαγές. Ωστόσο, πιστεύει ότι αυτό δεν θα συμβεί τους επόμενους μήνες.
«Πιστεύω ότι είναι ακόμα μακρύς ο δρόμος για να γίνουν τα κρυπτονομίσματα mainstream», είπε χαρακτηριστικά.
Τα «αγκάθια»
Ένας από τους κύριους λόγους που επιβραδύνουν την υιοθέτηση είναι, σύμφωνα με τον ίδιο, η έλλειψη ξεκάθαρων κανόνων στον τομέα. Κατά την άποψή του, πολλοί άνθρωποι δεν γνωρίζουν πώς να εισέλθουν στην αγορά και πώς να λάβουν τη μέγιστη προστασία στις επενδύσεις τους.
Ο Miebach έδωσε ως παράδειγμα τα NFTs, ισχυριζόμενος ότι η αγορά τέτοιων προϊόντων είναι μια «άβολη εμπειρία». Για να διευκολύνει αυτή τη διαδικασία, η Mastercard ένωσε τον Ιανουάριο τις δυνάμεις της με την Coinbase.
«Έτσι, συνεργαστήκαμε με την Coinbase για να το κάνουμε τόσο απλό όσο όπως αγοράζετε καφέ. Νομίζω ότι αυτά τα πράγματα πρέπει να κάνουν ρυθμιστούν και στη συνέχεια υπάρχει το υπόβαθρο για να γίνει η τάση mainstream», επεσήμανε.
Οι κρυπτο-προσπάθειες της Mastercard
Η Mastercard επανέλαβε τη θετική της στάση απέναντι στον κλάδο τον Φεβρουάριο, ενισχύοντας το τμήμα συμβούλων κρυπτογράφησης με περισσότερους από 500 πτυχιούχους κολεγίων και νέους επαγγελματίες.
Συνεργάστηκε με τη Nexo τον Απρίλιο για να παρουσιάσει την πρώτη κάρτα κρυπτογράφησης στην Ευρώπη, ενώ τον Αύγουστο συνέπραξε και με την Binance για την κυκλοφορία μιας προπληρωμένης κάρτας κρυπτογράφησης για τους Αργεντινούς καταναλωτές. Το προϊόν τους δίνει τη δυνατότητα να διεκπεραιώνουν πληρωμές σε ψηφιακά στοιχεία ενεργητικού σε κάθε εγχώριο κατάστημα ή χώρο που δέχεται Mastercard.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr