Η κίνηση σηματοδοτεί μια σημαντική… επιβεβαίωση για τα ψηφιακά νομίσματα από μια κορυφαία μάρκα πολυτελείας.
Οι πληρωμές σε κρυπτονομίσματα εντός του καταστήματος θα πραγματοποιούνται με έναν σύνδεσμο που αποστέλλεται μέσω email στον πελάτη. Ο σύνδεσμος περιέχει έναν κωδικό QR που επιτρέπει στον πελάτη να εκτελεί την πληρωμή από το κρυπτοπορτοφόλι του. Τα πρώτα καταστήματα Gucci που θα χρησιμοποιούν τη νέα μέθοδο πληρωμής είναι σε Wooster Street στη Νέα Υόρκη, Rodeo Drive στο Λος Άντζελες, Miami Design District, Phipps Plaza στην Ατλάντα και The Shops at Crystals στο Λας Βέγκας.
Η Gucci θα δέχεται πληρωμές σε περισσότερα από 10 κρυπτονομίσματα, συμπεριλαμβανομένων των Bitcoin, Bitcoin Cash, Ethereum, Wrapped Bitcoin, Litecoin, Shiba Inu και πέντε stablecoins συνδεδεμένα με το αμερικανικό δολάριο. Θα δέχεται επίσης το Dogecoin.
Άλλο ένα βήμα στη νέα τεχνολογική πραγματικότητα
Επώνυμες εταιρείες πειραματίζονται ολοένα και περισσότερο με τεχνολογίες blockchain, κυρίως μέσω συλλογών έργων τέχνης, αλλά οι πληρωμές με κρυπτονομίσματα στα καταστήματα εξακολουθούν να είναι υπό δοκιμή.
Η Gucci έχει ήδη ξεκινήσει να εγκλιματίζεται με τεχνολογίες Web3, οι οποίες περιλαμβάνουν το blockchain, και οι πληρωμές σε κρυπτονομίσματα σηματοδοτούν ένα ακόμη βήμα της πολυτελούς φίρμας να συνδυάσει την υπάρχουσα φυσική παρουσία της με τις αναδυόμενες προσπάθειές της στο Web3.
Πιο πρόσφατα, γνωστοποίησε μέσω του διακομιστή της Gucci Vault Discord ότι οι ιδιοκτήτες δύο εκ των έργων της NFT — SuperGucci και Gucci Grail — θα είχαν ειδική πρόσβαση για να προπαραγγείλουν μια συλλογή Gucci πριν κυκλοφορήσει στο ευρύ κοινό. Πρόκειται για μια κίνηση που σαφώς συνδέει τις συλλογές NFT και την εκκολαπτόμενη κοινότητα Web3 της Gucci με την πραγματική κατανάλωση.
«Η Gucci προσπαθεί πάντα να αγκαλιάζει τις νέες τεχνολογίες, όταν μπορούν να προσφέρουν μια βελτιωμένη εμπειρία στους πελάτες της», δήλωσε ο Μάρκο Μπιτσάρι, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας. «Τώρα που είμαστε σε θέση να ενσωματώσουμε κρυπτονομίσματα στο σύστημα πληρωμών μας, είναι μια φυσική εξέλιξη για εκείνους τους πελάτες που θα ήθελαν να έχουν αυτή την επιλογή διαθέσιμη».
Η Gucci συγκρότησε πρόσφατα μια ομάδα εστιασμένη στο Web3 και αγόρασε και αναπτύσσει ψηφιακά ακίνητα στο The Sandbox, όπως κάνει, μεταξύ άλλων, και η Adidas.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr