Είναι γνωστό πως οι εταιρείες δίνουν μάχη για να βάλουν τις διαφημίσεις τους στη διάρκεια της μετάδοσης του αγώνα.
Ετοιμάζουν μάλιστα καινούριες ακριβές παραγωγές διαφημιστικών σποτ για να τα προβάλουν στο ημίχρονο και στα διαλείμματα.
Η BMW προσέλαβε τον Άρνολντ Σβαρτζενέγκερ για το σποτ του Super Bowl, που φέτος έχει και νέους πελάτες. Τα κρυπτονομίσματα!
Με εκτιμώμενο τηλεοπτικό κοινό άνω των 100 εκατομμυρίων, είναι η μεγαλύτερη μοναδική ευκαιρία για τους διαφημιστές να προσπαθήσουν να ξεχωρίσουν και να δημιουργήσουν buzz. Φέτος αρκετές εταιρείες κρυπτονομισμάτων έχουν μπει στη μάχη.
Βέβαια, μια θέση Super Bowl δεν εγγυάται πάντα την επιτυχία. Είναι, όμως, μία καλή προσπάθεια για προσέλκυση μεγάλου κοινού. Ιδιαίτερα σε αυτή τη φάση που τα κρυπτονομίσματα, δεν διανύουν και την πιο κερδοφόρα περίοδό τους.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr