Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών στο πρώτο τρίμηνο του 2010 σημείωσε μείωση της τάξεως του 13% και διαμορφώθηκε σε 16,3 εκατ. ευρώ έναντι 18,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι, ως αποτέλεσμα της αναδιάρθρωσης του προϊοντικού μίγματος του Ομίλου αλλά και της ιδιαίτερα αυστηρής πιστωτικής του πολιτικής.
Σημειώνεται, ότι η Διοίκηση της DIONIC, έχοντας αντιληφθεί από το 2008 την επικείμενη έλλειψη ρευστότητας στις εμπορικές αγορες, και με κύριο γνώμονα τις «υγιείς πωλήσεις, αποφάσισε την υιοθέτηση αυστηρών όρων πιστωτικής πολιτικής, αποδεχόμενη τις όποιες επιπτώσεις στην ανάπτυξη των πωλήσεων του Ομίλου. Σε αυτό το πλαίσιο, πάγια προϋπόθεση για την εκτέλεση μιας παραγγελίας είναι η κάλυψή του πελάτη από την ασφαλιστική εταιρία πιστώσεων, με την οποία συνεργάζεται η DIONIC.
Τα μικτά κέρδη του Ομίλου σημείωσαν στο πρώτο τρίμηνο της χρήσης μείωση της τάξεως του 6,9% και διαμορφώθηκαν σε 3,9 εκατ. ευρώ έναντι 4,2 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περίοδο πέρυσι. Ταυτόχρονα, το μικτό περιθώριο κέρδους ανήλθε σε 22,4% επί του ενοποιημένου κύκλου εργασιών έναντι 23,1% πέρυσι.
Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου, ανήλθαν σε 1,4 εκατ. έναντι 1,6 εκατ. ευρώ το πρώτο τρίμηνο του 2009. Αντίστοιχα, τα κέρδη προ φόρων και τόκων (EBIT) σε 0,9 εκατ. ενώ τα κέρδη προ φόρων του Ομίλου (ΕΒΤ) ανήλθαν σε 500 χιλ. Τέλος, τα ενοποιημένα κέρδη μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας (ΕΑΤΑΜ) ανήλθαν στο πρώτο τρίμηνο του 2010 σε 202 χιλ. ευρώ.
Σημειωτέο ότι στην ίδια περίοδο οι βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις του Ομίλου μειώθηκαν κατά 10,5% και διαμορφώθηκαν σε 32,5 εκατ. ευρώ στις 31/3/2009 έναντι σε 36,3 εκατ. ευρώ τη 31/12/2009, ενώ τα βραχυπρόθεσμα δάνεια μειώθηκαν κατά 18,4% και ανήλθαν σε 13,8 εκατ. ευρώ έναντι σε 16,9 εκατ. ευρώ στις 31/12/2008, ενισχύοντας έτσι την κεφαλαιακή διάρθρωση του Ομίλου. Υπό το πρίσμα της δυσμενούς χρηματοοικονομικής συγκυρίας, και των επακόλουθων καταλυτικών συνεπειών της, στις αγορές που δραστηριοποιείται ο Όμιλος, η Διοίκηση της DIONIC θεωρεί αναμενόμενη την επιβράδυνση που χαρακτήρισε τους ρυθμούς ανάπτυξης των οικονομικών αποτελεσμάτων του στο πρώτο τρίμηνο του 2010.
Με κύριο γνώμονα την ουσιαστική εξασφάλιση της μεσοπρόθεσμης και μακροπρόθεσμης ανάπτυξής του Ομίλου, η Διοίκηση της DIONIC έχει προχωρήσει σε όλες εκείνες τις ενέργειες που θα του επιτρέψουν να ανταπεξέλθει με επιτυχία στην δύσκολο επιχειρηματικό περιβάλλον που διαμορφώνεται στην τρέχουσα χρήση.
Σε λειτουργικό επίπεδο οι ανωτέρω ενέργειες περιλαμβάνουν την αυστηρή πιστωτική πολιτική, την ασφάλιση πωλήσεων και την εγκατάσταση νέων συστημάτων παρακολούθησης της τροφοδοτικής αλυσίδας και διαχείρισης των επιχειρηματικών μονάδων (SBUs).
Σε επίπεδο εμπορικής ανάπτυξης, ο Όμιλος παρακολουθεί στενά τις αγορές με στόχο την επέκταση σε νέους τομείς δραστηριοποίησης, ενώ ταυτόχρονα, στον κύριο τομέα της εμπορίας, διανομής και αντιπροσώπευσης προϊόντων βρίσκεται σε διαρκή αναζήτηση νέων συνεργασιών.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα στο 2010 το Business Unit Toys ακολουθώντας την φιλοσοφία της εταιρείας για τον εμπλουτισμό της γκάμας με αξιόπιστα, πρωτοποριακά και καταξιωμένα προϊόντα, προχώρησε στην συνεργασία με την εταιρεία MEGA BRANDS (η μεγαλύτερη Καναδική εταιρεία κατασκευής παιχνιδιών, με ισχυρήπαρουσία σε όλες τις γνωστές αλυσίδες παιχνιδιών παγκοσμίως) με παγκοσμίως γνωστά Brands, σε κατηγορίες προϊόντων που διασκεδάζουν και εκπαιδεύουν τα παιδιά.
Επίσης το Business Unit Technology σύναψε εμπορική συμφωνία με την εταιρία BlueByte Software, για την αποκλειστική διανομή στο δίκτυο της, προϊόντων λογισμικού για Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις, Ξενοδοχειακές Επιχειρήσεις , Μονάδες Εστίασης, για επιχειρήσεις που ασχολούνται με την Ένδυση , Υπόδηση, για Μεσίτες Ακινήτων κια τέλος για την Λογιστική Παρακολούθηση Βιβλίων Γ Κατηγορίας. Η συνεργασία με την BlueByte Software, καθορίζεται από τη νέα στρατηγική της DIONIC που έχει σαν στόχο να επιλέξει τα καλύτερα προϊόντα για τον κάθε Επαγγελματικό Κλάδο, τα οποία, σε συνδυασμό με το ποιοτικό Hardware αλλά και την υψηλή κατάρτιση των συνεργατών, θα αποτελέσουν το μέλλον στην μηχανογράφηση των Ελληνικών (και όχι μόνο) Επιχειρήσεων
Τέλος, η θυγατρική εταιρεία Atcom υπέγραψε συμφωνία συνεργασίας με Αμερικανικό Επενδυτικό Οργανισμό, με έδρα τη Νέα Υόρκη, για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών με σκοπό την προώθηση στην Παγκόσμια Αγορά της πλέον επιτυχημένης εφαρμογής που έχει αναπτύξει για τη δημιουργία Ειδησεογραφικών Διαδικτυακών Πυλών (News Portals), με δυνατότητα διαχείρισης του ειδησεογραφικού περιεχομένου και από κινητές συσκευές (i-phone, Vodafone Widgets, Nokia OVI, κλπ).
Η συμφωνία περιλαμβάνει το πλαίσιο της συνεργασίας για την προώθηση της εφαρμογής «Netvolution e-Publisher στις αγορές της Βόρειας Αμερικής, της Δυτικής Ευρώπης και της Ασίας (Κίνα - Ιαπωνία), καθώς και την προσέλκυση πιθανών επενδυτών για την περαιτέρω εξέλιξη και εξάπλωσή της.
Η υπογραφή της συμφωνίας ενισχύει το στρατηγικό σχέδιο του Ομίλου για την δραστηριοποίησή του στην παγκόσμια αγορά, το οποίο ξεκίνησε την περασμένη χρονιά, με την ίδρυση της θυγατρικής εταιρείας της ATCOM AE, Atcom Internet & Multimedia Ltd, με έδρα το Λονδίνο και σκοπό την προώθηση των προϊόντων της διεθνώς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr