Μετά τα DS 3, DS 4, DS 7 και DS 9, το DS N°8 σηματοδοτεί την έναρξη μιας νέας εποχής. Το DS N°8 είναι η πρώτη δημιουργία της μάρκας - και ευρύτερα του ομίλου Stellantisστην Ευρώπη - που είναι αποκλειστικά 100% ηλεκτρική.
«Καθώς ο κλάδος μας βιώνει μια επανάσταση, η DS Automobiles τοποθετείται στην πρώτη γραμμή επιταχύνοντας τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης. Με το DS N°8, η μάρκα αποτελεί μέρος της ενεργειακής μετάβασης, προσφέροντας βιώσιμη και ασυμβίβαστη κινητικότητα σε ένα περιβάλλον που καθοδηγείται από τη Γαλλική Τέχνη του Ταξιδιού. Οι γυναίκες και οι άνδρες της DS Automobiles έχουν επιλέξει υλικά και τεχνολογίες που τοποθετούν το DS N°8 σε αυτή τη διάσταση.»
DS N°8: ΕΝΑ ΑΕΡΟΔΥΝΑΜΙΚΑ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ («AERO-EFFICIENT»)
Εμπνευσμένο από την ιδέα DS AERO SPORT LOUNGE, το DS N°8 εκφράζει ένα προοδευτικό όραμα για το εξαιρετικό γαλλικό αμάξωμα. Το DS N°8 είναι ένα μοντέλο που επικεντρώνεται στην αναζήτηση αποδοτικότητας μέσω της αεροδυναμικής. Αυτή η αναζήτηση για αποτελεσματικότητα ενέπνευσε σαφώς το σχεδιασμό του με ευθείες και κωνικές γραμμές. Το DS N°8 είναι πλήρως σύμφωνο με το πρωτοποριακό αρχικό DS που παρουσιάστηκε το 1955, το SM που κυκλοφόρησε το 1970 και το πρωτοποριακό πνεύμα που οδηγεί τη μάρκα από τη δημιουργία της το 2014.
Πλημμυρισμένη από φινέτσα και τεχνολογία, η σχεδίαση του DS N°8 είναι μια προβολή στο μέλλον και ένα μανιφέστο για τη Γαλλική Τέχνη του Ταξιδιού. Η σιλουέτα του DS N°8 σας προσκαλεί να καλύψετε μεγάλες αποστάσεις χάρη στην κορυφαία αεροδυναμική του. Ο συντελεστής οπισθέλκουσας CD είναι μόλις 0,24 και το CdA του 0,64, αμφότερα από τα καλύτερα στην κατηγορία του {Η αεροδυναμική οπισθέλκουσα μετριέται σε CdA, το οποίο αποτελείται από δύο παράγοντες: την μετωπική περιοχή (μετρημένη σε m²) καθώς και τον συντελεστή οπισθέλκουσας του σχήματος (Cd). Αυτά τα δύο συνδυάζονται για να δώσουν ένα CdA σε m²}.
Το DS N°8 δείχνει τέλεια αυτά τα αεροδυναμικά χαρακτηριστικά μέσω της ρευστότητας των γραμμών του που κάνουν εμφανή τη ροή του αέρα γύρω από το αμάξωμα του αυτοκινήτου. Κάθε μέρος του αμαξώματος έχει εξελιχθεί στην αεροδυναμική σήραγγα. Όλη η εργασία στην αεροδυναμική αντιπροσωπεύει εξοικονόμηση 15 dm² σε SCx, ή κέρδος αυτονομίας 60 χλμ WLTP και 75 χλμ στον αυτοκινητόδρομο. Αυτό το τεχνικό επίτευγμα έγινε χωρίς κανένα συμβιβασμό στην ελκυστικότητα του εξωτερικού σχεδιασμού.
Οι εξωτερικές διαστάσεις δίνουν στο DS N°8 έντονη παρουσία και τέλεια ισορροπία: μήκος 4,82 m με πλάτος που φτάνει τα 1,90 m και ύψος περιορισμένο στα 1,58 m.
Το DS N°8 παρουσιάζει μια εντυπωσιακή φωτεινή υπογραφή
Στο μπροστινό μέρος, το DS N°8 υιοθετεί μια καινοτόμο και ελκυστική φωτεινή υπογραφή.
Η φωτιζόμενη μάσκα DS LUMINASCREEN, μια καινοτομία στον κόσμο του αυτοκινήτου, φωτίζεται με κάθετες γραμμές και ένα λογότυπο DS που φωτίζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής.
Οι προβολείς, που αποτελούνται από τρεις μονάδες, οριοθετούνται από 8 LED που χρησιμοποιούν το μοτίβο “Clous de Paris” (τεχνοτροπία χαρακτικής που συναντούμε στην υψηλή ωρολογοποιία), απηχώντας το ανάγλυφο φινίρισμα της εσωτερικής επένδυσης.
Το DS N°8 είναι το πρώτο μοντέλο στη σειρά DS που υιοθετεί την κατακόρυφη φωτεινή υπογραφή στο πίσω μέρος. Εμπνευσμένο άμεσα από το DS AERO SPORT LOUNGE, απηχεί την εμβληματική κάθετη υπογραφή στο μπροστινό μέρος για να κάνει το DS N°8 άμεσα αναγνωρίσιμο τη νύχτα, σε απόσταση μεγαλύτερη από 100 μέτρα. Το τριεδρικό σχήμα των κάθετων φώτων LIGHT BLADE βελτιώνει την ροή αέρα στο πίσω μέρος. Τέλος, τα μοτίβα κλίμακας ολοκληρώνουν το εσωτερικό των κωνικών οριζόντιων πίσω φώτων. Είναι πλέον τρισδιάστατα για να είναι ακόμα πιο εντυπωσιακά.
Το DS N°8 διαθέτει εκτεταμένη βαφή διχρωμίας
Το DS N°8 έχει σχεδιαστεί γύρω από μια λεπτή ισορροπία μεταξύ ρευστών και αισθησιακών επιφανειών στο πλάι, σε αντίθεση με ανάγλυφες και αιχμηρές γραμμές εμπρός και πίσω. Όπως και στο DS AERO SPORT LOUNGE, η εκτεταμένη βαφή διχρωμίας χρησιμοποιεί ένα βαθύ μαύρο. Αυτό το χρώμα υπάρχει στην οροφή, επεκτείνεται στο καπό και φθάνει μέχρι τη γρίλια. Αυτή η εκτεταμένη διχρωμία τονίζει τον χαρακτήρα και την κομψότητα του σχήματος και αντιπροσωπεύει ένα νεύμα στην ακμή της γαλλικής κατασκευής αμαξωμάτων. Η τεχνολογία "Paintjet" που χρησιμοποιείται για τη δημιουργία της μαύρης επιφάνειας της διχρωμίας του καπό είναι παγκόσμια πρώτη σε μαζική παραγωγή. Η διαδικασία εφαρμογής του, η οποία δεν απαιτεί φάση ψησίματος, μειώνει επίσης τις εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου.
Το DS N°8 διατίθεται σε πέντε χρώματα, μεταξύ των οποίων τρία νέα: TOPAZ BLUE, PALLADIUM GRAY και ALABASTER WHITE, τα οποία προστίθενται στα υπόλοιπα χρώματα: CRYSTAL PEARL και PERLA NERA BLACK.
Το DS N°8 είναι σχεδιασμένο για αεροδυναμική απόδοση
Το σχήμα του DS N°8 έχει ένα επίμηκες και κωνικό προφίλ που απεικονίζεται από μια οροφή που εκτείνεται μέχρι την αεροτομή της πίσω πόρτας. Το τελευταίο βελτιστοποιεί την αεροδυναμική απόδοση με αποτέλεσμα εξοικονόμηση 3 dm², δηλαδή 12 χλμ WLTP ή 15 χλμ στον αυτοκινητόδρομο.
Το περίτεχνο σχήμα του αμαξώματος του DS N°8 βοηθά στη ροή του αέρα. Βασισμένο σε γενναιόδωρο μεταξόνιο 2,90 μ και απόσταση από το έδαφος στα 15,5 cm, το DS N°8 βελτιστοποιεί τη διείσδυσή του στον αέρα και παρέχει εκπληκτική αυτονομία έως και 750 χλμ WLTP. Οι ηλεκτρικές χωνευτές λαβές θυρών στο μπροστινό μέρος είναι βαμμένες στο χρώμα του αμαξώματος, ενώ οι πίσω λαβές των θυρών είναι ενσωματωμένες στις κολόνες των θυρών.
Αυτή η «αερο-απόδοση» συμπληρώνεται από εξαρτήματα υψηλής τεχνολογίας, όπως οι ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΕΣ ΕΙΣΑΓΩΓΕΣ ΑΕΡΑ, οι οποίες είναι εισαγωγές αέρα με κινούμενα πτερύγια ενσωματωμένα στον εμπρός προφυλακτήρα. Με το κλείσιμο, αντιπροσωπεύουν αεροδυναμικό κέρδος 95% σε σχέση με μια παραδοσιακή εισαγωγή αέρα και 40% σε σύγκριση με ανταγωνιστικά μοντέλα, που ισοδυναμεί με επιπλέον αυτονομία 18 χλμ WLTP ή 22,5 χλμ στον αυτοκινητόδρομο. Αυτή η απόδοση οφείλεται κυρίως στην εμπρός θέση τους στον προφυλακτήρα, αποφεύγοντας έτσι οποιαδήποτε ροή αέρα κάτω από το καπό. Να σημειωθεί ότι το καπό είναι ιδιαίτερα χαμηλό, με στόχο και πάλι τη βελτιστοποίηση της κατανάλωσης ενέργειας.
Οι μεγάλοι τροχοί (διάμετρος 740 mm) δίνουν στο αυτοκίνητο μια μοναδική και επιβλητική εικόνα. Οι σφυρήλατες ζάντες 21 ιντσών έχουν σχεδιαστεί για να συνδυάζουν ελαφρότητα και αντοχή. Ζυγίζουν 6 κιλά λιγότερο από τις αντίστοιχες 20 ιντσών, μια σημαντική εξοικονόμηση αναρτώμενης μάζας προς όφελος της άνεσης. Οι ζάντες 19 ιντσών είναι ιδιαίτερα αποδοτικές με αεροδυναμικά ένθετα για κέρδος 1 dm² ή 4 χλμ WLTP και 5 χλμ στον αυτοκινητόδρομο.
Το κάτω μέρος του αμαξώματος DS N°8, είναι πλήρως επίπεδο, συμβάλλοντας στη βελτιστοποίηση του CdA κατά 3,5 dm² ή μεταφραζόμενο σε + 14 χλμ WLTP ή +18 χλμ σε αυτοκινητόδρομο.
Η ΤΕΧΝΗ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ ΑΠΟΚΤΑ ΝΕΟ ΠΡΟΣΩΠΟ
Το DS N°8 προσφέρει μια μοναδική εμπειρία καλωσορίσματος που ξεκινά ακόμα και πριν μπείτε μέσα. Η λειτουργία Proximity Keyless Entry & Start ενεργοποιεί τις ηλεκτρικές χωνευτές λαβές των θυρών καθώς πλησιάζετε στο αυτοκίνητο. Το DS N°8 αποκαλύπτει στη συνέχεια ένα εκλεπτυσμένο εσωτερικό που αποπνέει μια αύρα άνεσης και ηρεμίας. Όλοι οι εσωτερικοί χώροι του DS N°8 διαθέτουν υλικά υψηλής ποιότητας, όπως βουρτσισμένο αλουμίνιο με εντυπωσιακό πάχος και φινίρισμα σε μεγαλύτερες επιφάνειες.
Ένα ταμπλό που συνδυάζει τεχνογνωσία και τεχνολογία
Το DS N°8 διαθέτει καμπίνα που ενσαρκώνει τη γαλλική άνεση, γαλήνη και πολυτέλεια. Το φαρδύ ταμπλό τυλίγει τους επιβάτες και αποτελεί παράδειγμα του απρόσκοπτου πνεύματος ("Seamless Design"). Είναι τόσο διακοσμητικό, σαν ένα κομμάτι χειροτεχνίας, όσο και τεχνολογικό μέσω της ενσωμάτωσης του ηχοσυστήματος, των αεραγωγών και των φωτεινών υπογραφών. Η καθαρότητα του σχεδιασμού του συνδυάζει τέλεια το υψηλό επίπεδο τεχνογνωσίας ("High Craft") και την προηγμένη τεχνολογία ("High-Tech"), η οποία μαρτυρεί έναν τέλειο συνδυασμό μεταξύ της τεχνικής πολυπλοκότητας και της ικανότητας της DS Automobiles στην επεξεργασία υλικών και τη συναρμογή.
Τα ανάγλυφα ένθετα «Clous de Paris» στο τιμόνι και τους αεραγωγούς, καθώς και οι μαργαριταρένιες ραφές στο ταμπλό και τα υποβραχιόνια, σήμα κατατεθέν της DS Automobiles, εξακολουθούν να υπάρχουν. Μαζί με τη δερμάτινη ταπετσαρία Nappa σε μοτίβο Bracelet ρολογιού, όλα αυτά τα βασικά στοιχεία συμβάλλουν στην ανάδειξη του γαλλικού savoir-faire της πολυτέλειας που προσφέρει το Brand.
Ταξιδέψτε στο φως
Ο φωτισμός είναι ένα σημαντικό σημείο της νέας γενιάς εσωτερικών χώρων DS. Σχεδιασμένο για να δομεί τα στοιχεία ενώ τα κάνει να αιωρούνται, αποπνέει μια ατμόσφαιρα ηρεμίας και γαλήνης. Οι κάθετες φωτεινές υπογραφές Inner LIGHTBLADE, που απηχούν τα εξωτερικά φώτα ημέρας, ζωντανεύουν τα άκρα του ταμπλό και οριοθετούν τη θέση των λαβών. Τα φωτιζόμενα γραφικά της κονσόλας είναι εμπνευσμένα από τον έναστρο ουρανό.
Μια καμπίνα όπου κυριαρχεί η ηρεμία
Εμπνευσμένα από την ιδέα DS AERO SPORT LOUNGE, τα καθίσματα με τον «περιβάλλοντα» σχεδιασμό τους διαθέτουν ένα λεπτό σχήμα με πλήρως ενσωματωμένα προσκέφαλα. Η χρήση αφρού υψηλής πυκνότητας και οι ρυθμιζόμενες πλαϊνές στηρίξεις στις πλάτες ολοκληρώνουν την άνεση του καθίσματος. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν λειτουργίες μασάζ, ψύχονται και θερμαίνονται.
Εκτός από το θερμαινόμενο τιμόνι, η θερμική άνεση ενισχύεται από το DS NECK WARMER, μια συσκευή θέρμανσης του αυχένα που ευνοεί τη θέρμανση όσο το δυνατόν πιο κοντά στο σώμα βελτιστοποιώντας την κατανάλωση ενέργειας. Οι θερμαντήρες αυχένα που είναι ενσωματωμένοι στις πλάτες των μπροστινών καθισμάτων φωτίζονται από ένα λογότυπο DS με κρυστάλλινη εμφάνιση.
Στο πίσω μέρος, οι επιβάτες των καθισμάτων επωφελούνται από τη σχολαστικά μελετημένη άνεση στάσης του σώματος, με άφθονο χώρο για τα γόνατα, 84 εκατοστά χώρο για το κεφάλι και πλάτη με κλίση 30°, χωρίς συμβιβασμούς στην αρθρωτή τους διάταξη 40/20/40. Οι ψυχόμενες και θερμαινόμενες έδρες και οι πλάτες των καθισμάτων ολοκληρώνουν την άνεση.
Το DS N°8 επωφελείται επίσης από μια κορυφαία ηχομόνωση, σημείο αναφοράς για το μοντέλο, η οποία παρέχεται από εξελιγμένη αεροδυναμική, πλήρη ακουστική επεξεργασία και πολυστρωματικό γυαλί, που ολοκληρώνουν την υπόσχεση ενός ταξιδιού Πρώτης Κατηγορίας.
Κινούμενη οθόνη οργάνων
Όταν ανοίγουν οι πόρτες, το λογότυπο DS εμφανίζεται στον πίνακα οργάνων των 10,25". «Ζωντανεύει» και καλωσορίζει τον οδηγό με διακριτικά αστραφτερές χρυσές ανταύγειες. Κατά την οδήγηση, το δυναμικό περιεχόμενο «Digital ART» ζωντανεύει το φόντο της οθόνης οργάνων. Αυτό το κινούμενο σχέδιο συμβάλλει στην ηρεμία κατά τη διάρκεια των διάφορων φάσεων του ταξιδιού. Η ταχύτητα αυτού του κινούμενου σχεδίου είναι ήπια, ενώ τα περιγράμματα των μοτίβων αναμειγνύονται σε ένα πιο σκούρο φόντο, έτσι ώστε ο οδηγός να παραμένει εστιασμένος στις βασικές πληροφορίες. Στη μέση, η σχεδίαση του ταχύμετρου είναι εμπνευσμένη από τον κόσμο της ωρολογοποιίας. Η αναγνωσιμότητα της ένδειξης φόρτισης της μπαταρίας και του «μετρητή ισχύος» έχουν προτεραιότητα.
Τιμόνι σε σχήμα Χ
Το νέο τιμόνι σε σχήμα Χ, εμπνευσμένο από τα τελευταία μας πρωτότυπα αυτοκίνητα, έρχεται τώρα στο DS N°8. Η σχεδίασή του ανατρέπει τους καθιερωμένους κανόνες, ενώ η αρχιτεκτονική του και η βελτιωμένη εργονομία προσφέρουν στον οδηγό νέες ζώνες πρόσφυσης που συμβάλλουν στην οδηγική απόλαυση. Η στεφάνη του καλύπτεται από διαφορετικά υλικά ανάλογα με το επίπεδο προδιαγραφών. Αυτό το νέο τιμόνι συμβάλλει επίσης στην έννοια της στενής θερμικής άνεσης μέσω της λειτουργίας θέρμανσης.
Εξατομικευμένη κεντρική κονσόλα
Με το DS N°8, η γαλλική τέχνη του ταξιδιού αποκτά νέα διάσταση. Το εσωτερικό διαθέτει «διώροφη» κεντρική κονσόλα. Το επάνω μέρος είναι αφιερωμένο στα κύρια διαδραστικά χαρακτηριστικά. Ο επιλογέας μετάδοσης "PRND", ο επιλογέας ρυθμίσεων "Drive Mode" καθώς και ο έλεγχος έντασης ήχου άμεσης πρόσβασης του ηχοσυστήματος είναι απόλυτα προσβάσιμα. Αυτά τα στοιχεία έχουν σχεδιαστεί σαν κρύσταλλα, στο πνεύμα του κοσμήματος, ενώ ένα διακριτικό κινούμενο φωτεινό σχέδιο θυμίζει το σχήμα ενός γαλαξία. Ο χώρος αποθήκευσης του τηλεφώνου, διακοσμημένος σε Alcantara®, είναι σαν ένα πολύτιμο κουτί. Ένα επενδυμένο στήριγμα παλάμης περιέχει επιπλέον κρυφό χώρο αποθήκευσης, ενώ το υποβραχιόνιο φιλοξενεί μια μεγάλη επιπλέον επιφάνεια. Στο κάτω μέρος, ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που μπορεί να κρυφτεί με ένα συρόμενο κλείστρο, φιλοξενεί 2 αφαιρούμενες ποτηροθήκες και 2 υποδοχές USB-C. Τα πλαϊνά της κονσόλας είναι καλυμμένα και επενδυμένα για να είναι ευχάριστα στην αφή και σε επαφή με το πόδι.
Μεγάλη, όμορφα ενσωματωμένη κεντρική οθόνη
Με γενναιόδωρο μέγεθος 16 ιντσών και δυνατότητα εξατομίκευσης, η μεγάλη κεντρική οθόνη παρέχει πρόσβαση στις λειτουργίες του DS IRIS SYSTEM 2.0 που ελέγχονται με αναγνώριση φωνής. Είναι ενσωματωμένη στο ταμπλό και λειτουργεί απρόσκοπτα και με απόκριση ενός smartphone. Πολύ λεπτή, προσαρμόζεται τέλεια στην επιφάνεια του ταμπλό χωρίς να παραβιάζει την επένδυσή του. Οι χρήστες θα εκτιμήσουν τόσο τη βελτιωμένη απόδοση αυτού του στοιχείου υψηλής τεχνολογίας όσο και τον κομψό σχεδιασμό του. Επίσης η λεπτομέρεια χρωμίου φέρνει μια πινελιά φινέτσας που δεν έχει εφαρμοστεί ποτέ πριν σε αυτοκίνητο παραγωγής.
Ένα ακόμη βήμα προς το σεβασμό του περιβάλλοντος
Η DS Automobiles ήθελε να προχωρήσει περισσότερο στο σεβασμό του περιβάλλοντος όταν σχεδίαζε τον εσωτερικό διάκοσμο. Το εσωτερικό του ETOILE είναι διακοσμημένο με ένα αποκλειστικό Alcantara®, που περιέχει 68% ανακυκλωμένα υλικά. Το δέρμα Nappa, ενσωματώνεται στα καθίσματα σε στυλ μπρασελέ ρολογιού, και η βαφή γίνεται με φύλλα ελιάς χρησιμοποιώντας μια παραδοσιακή μη τοξική και πλήρως βιοδιασπώμενη μέθοδο. Υλικά που ανακτήθηκαν στο τέλος της ζωής τους υπάρχουν επίσης στα υφάσματα (60 %), στις μοκέτες (75 %) και στα πατάκια (96 %). Η αφαίρεση του χρωμίου προς όφελος του χρώματος, του βουρτσισμένου αλουμινίου και του ανοξείδωτου χάλυβα, είναι επίσης μέρος αυτής της προσέγγισης.
Πανοραμική γυάλινη οροφή με υψηλότερη θερμική απόδοση
Το DS N°8 μπορεί να εξοπλιστεί με μια μεγάλη πανοραμική γυάλινη οροφή που μεγιστοποιεί τον χώρο για το ύψος του κεφαλιού και διατηρεί την αεροδυναμική απόδοση ενώ παρέχει στους επιβάτες μια φωτεινή ατμόσφαιρα στο εσωτερικό. Το πολυστρωματικό γυαλί του αποτελείται από διάφορα στρώματα, συμπεριλαμβανομένης της επεξεργασίας υπερύθρων και μιας επίστρωσης "Low E" που συμβάλλει στη θερμική απόδοση (καλοκαίρι και χειμώνα). Έχει επίσης αναπτυχθεί μια ειδική επίστρωση με στόχο την προστασία από το φως και τον περιορισμό της ανάκλασης χωρίς να επηρεάζει όμως την φωτεινότητα. Έτσι, το DS N°8 απελευθερώνεται από μια λειτουργία σκουρόχρωμης γυάλινης οροφής, η οποία έχει πολύ μικρό αντίκτυπο στην απόδοση (διαφορά 1% στη συνολική ηλιακή μετάδοση και 2% στη μετάδοση φωτός).
Ένα μεγάλο και λειτουργικό πορτμπαγκάζ
Το DS N°8 έχει ένα μεγάλο πορτμπαγκάζ σε σχήμα παραλληλεπίπεδου, με χωρητικότητα έως και 620 λίτρα κάτω από την εταζέρα που το καθιστά ευκολότερο στη χρήση. Η πόρτα του χώρου αποσκευών, της οποίας το ηλεκτρικό άνοιγμα μπορεί να ρυθμιστεί σε μεγάλο εύρος (185 εκ. κάτω από την πόρτα του χώρου αποσκευών), επιτρέπει στους χρήστες να έχουν πρόσβαση στο πορτμπαγκάζ χωρίς να χρειάζεται να σκύψουν. Το βάθος του χώρου είναι 1,16 μ. και καθιστά δυνατή τη μεταφορά μακριών αντικειμένων χωρίς να χρειάζεται να διπλώσετε τις πλάτες των πίσω καθισμάτων.
Ενσωματωμένο ηχοσύστημα FOCAL Electra® 3D Hi-fi
Η DS Automobiles και η γαλλική εταιρεία υψηλής τεχνολογίας FOCAL, εξειδικευμένη στον ήχο, συνέχισαν τη συνεργασία τους για την ανάπτυξη τρισδιάστατου ήχου μέσω της ενσωμάτωσης 14 ηχείων σε όλη την καμπίνα επιβατών, και ενός ενισχυτή 690 W, για μια καθηλωτική εμπειρία που εξυπηρετείται από ένα soundstage ρυθμιζόμενου ύψους.
Στο DS N°8, οι γρίλιες των ηχείων έχουν συγχωνευθεί με τις διακοσμήσεις των πάνελ των θυρών από αλουμίνιο. Για να επιτευχθεί η ηχοδιαπερατότητα και η απαραίτητη ακρίβεια των γραφικών στο αλουμίνιο, η DS Automobiles χρησιμοποίησε τεχνολογία λέιζερ πρωτοφανή στον κόσμο του αυτοκινήτου. Το σύστημα συμπληρώνεται από δύο ηχεία στην οροφή που συμβάλλουν στον καθαρό, καθηλωτικό, τρισδιάστατο ήχο του συστήματος Hi-Fi που διατίθεται στο DS N°8.
Εσωτερικοί Διάκοσμοι
Το DS N°8 προσφέρει μια αξιοσημείωτη επιλογή αρμονικών εσωτερικών που συνοδεύουν τις προδιαγραφές PALLAS και ETOILE. Το νέο αρμονικό Eternal Blue είναι το χαρακτηριστικό χρώμα του εσωτερικού του DS N°8.
3 «animal free» επιλογές:
Περιβάλλον καμβά DS Pearl Grey και Eternal Blue
Η μοναδική αρμονία ενός Eternal Blue σε αντίθεση με το κομψό ανοιχτό γκρι, γνωστό ως Pearl, συμβάλλει στο να κάνει την ατμόσφαιρα μέσα στο DS N°8 γαλήνια και ανάλαφρη. Ο καμβάς DS παράγεται με ένα ιριδίζον φίλντισι που του δίνει ένα κομψό και εκλεπτυσμένο μαργαριταρένιο αποτέλεσμα. Στην καμπίνα, αυτή η ανοιχτόχρωμη απόχρωση έρχεται σε αρμονική αντίθεση με ένα αινιγματικό και βαθύ Eternal Blue, σχεδιασμένο ειδικά για το DS N°8.
Περιβάλλον καμβά DS Basalt Black
Με φόντο το Basalt Black, οι παραλλαγές μεταξύ γυαλιστερού και ματ μαύρου ενισχύουν τη απόχρωση ενός βαθύ μαύρου, που υπάρχει ως σημείο αναφοράς στις επιφάνειες "Graphik Black". Οι επενδύσεις της πόρτας και του ταμπλό είναι εμπνευσμένες από ψάθινες πλέξεις, όπως στο πρωτότυπο DS AERO SPORT LOUNGE. Τέλος, οι «παιχνιδισμοί» φωτός εμφανίζονται στο βαθύ μαύρο διακοσμητικό, ενισχυμένο από χρωματιστές γραμμές ανοιχτού χρυσού.
Περιβάλλον Eternal Blue Alcantara®
Το χρώμα Eternal Blue έχει αναπτυχθεί ειδικά για το DS N°8 για να βελτιώσει το Alcantara®, το οποίο είναι συνήθως μαύρο. Αυτό το βαθύ μπλε δίνει στο υλικό μια μοναδική εμφάνιση και φινέτσα. Το σχέδιο ραφής στα καθίσματα και τα πάνελ των θυρών είναι εμπνευσμένο από το χαρακτηριστικό σχήμα X του τιμονιού.
2 επιλογές δέρματος Nappa:
Διακόσμηση Alezan Nappa Brown ή Basalt Black Leather
Το premium και διακεκριμένο εσωτερικό του DS N°8 αναδεικνύεται από το δέρμα Nappa των καθισμάτων με ανάγλυφα από μπρασελέ ρολογιών, ένα από τα βασικά στοιχεία της DS Automobiles. Αυτό το δέρμα βρίσκεται και στην ανάγλυφη επένδυση της πόρτας. Το Alezan Brown φέρνει ζεστασιά και διαύγεια. Το μαύρο, το βασικό χρώμα για το εσωτερικό των premium αυτοκινήτων, προσφέρεται εδώ σε μια πολύ κομψή παραλλαγή που ονομάζεται Basalt.
Διακόσμηση Light Gold
Η έμπνευση για αυτή τη σατέν απόχρωση που ονομάζεται "Light Gold" προέρχεται από τις αποχρώσεις στις γρίλιες των πολυτελών οχημάτων από τη δεκαετία του 1930. Αυτό το λεπτό και κομψό χρώμα χρησιμοποιείται σε πολλά σημεία της καμπίνας των επιβατών, φέρνοντας συνολικά ζεστασιά και φινέτσα. Το ταμπλό και οι επενδύσεις θυρών, από βουρτσισμένο αλουμίνιο μονής κατεύθυνσης, υιοθετούν αυτό το ζεστό και εκλεπτυσμένο χρώμα. Βρίσκουμε επίσης Light Gold στα διακοσμητικά των κεντρικών και πλευρικών αεραγωγών καθώς και στο DS NECK WARMER που βρίσκεται στις πλάτες των καθισμάτων. Το ανοιχτό χρυσό χρώμα προτιμάται από το σατέν χρώμιο, σε μια προσπάθεια για «αποτοξίνωση από χρώμιο».
DS N°8: Η ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΗΡΕΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ DS AUTOMOBILES
Το DS N°8 είναι το απόλυτο συνώνυμο της δυναμικής ηρεμίας μέσω της εφαρμογής τεχνολογιών αιχμής που στοχεύουν στη βελτίωση της οδηγικής εμπειρίας. Η τέχνη του ταξιδιού διαμορφώνεται μέσω λειτουργιών που επινοήθηκαν και αναπτύχθηκαν από την DS Automobiles.
«Το DS N°8, η νέα 100% ηλεκτρική ναυαρχίδα της μάρκας μας, προσφέρει απόλυτη άνεση χωρίς συμβιβασμούς στη δυναμική συμπεριφορά, με ασυναγώνιστη ηλεκτρική απόδοση στην κατηγορία και ασφάλεια στο υψηλότερο επίπεδο».
Agnès Tesson-Faget, Διευθύντρια προϊόντων DS Automobiles
Το DS N°8 χρησιμοποιεί την πλατφόρμα STLA Medium του Ομίλου Stellantis. Αυτή έχει βελτιστοποιηθεί σε μήκος και πλάτος για να δέχεται μπαταρίες ωφέλιμης χωρητικότητας έως 97,2 kWh. Φιλοξενεί επίσης τους μεγάλους τροχούς διαμέτρου 740 mm της νέας ναυαρχίδας της DS Automobiles. Αυτός ο συνδυασμός χωρητικότητας μπαταρίας, μεταξονίου και μεγάλων τροχών είναι μοναδικός στην αγορά.
Το DS N°8 επωφελείται από νέους εμπρός και πίσω άξονες, ένα σύστημα πέδησης προσαρμοσμένο στην ηλεκτρική τεχνολογία του και ρυθμίσεις πλαισίου που είναι απόλυτα σύμφωνες με το DNA της μάρκας. Περισσότερο από ποτέ, το DS N°8 ενσαρκώνει δυναμική γαλήνη.
Μπαταρίες Made in France
Η στρατηγική του Ομίλου Stellantis είναι ο σχεδιασμός και η παραγωγή της κύριας τεχνολογίας ηλεκτροκίνησης να γίνεται εσωτερικά στην εταιρεία, αλλά και στη γαλλική επικράτεια. Για παράδειγμα, οι κυψέλες για τη μπαταρία NMC (Νικέλιο-Μαγγάνιο-Κοβάλτιο) του DS N°8 σχεδιάζονται και παράγονται στο εργοστάσιο Billy-Berclau Douvrin στην Γαλλία, από την ACC, μια κοινοπραξία στην οποία ο Stellantis είναι ένας από τους ιδρυτές και η μεγαλύτερη μέτοχος.
Ο ηλεκτροκινητήρας του DS N°8 σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε στο Trémery (Γαλλία) από την NPE, μια άλλη κοινοπραξία στην οποία συμμετέχει ο Όμιλος.
Έως 350 ίππους και αυτονομία 750 χλμ
Το DS N°8 θα είναι διαθέσιμο με μια επιλογή από τρία 100% ηλεκτρικά συστήματα μετάδοσης κίνησης με ισχύ 230 ίππων, 245 ίππων και 350 ίππων, ενώ το τελευταίο εφοδιάζεται με δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για τετρακίνηση. Όλοι οι κινητήρες απολαμβάνουν επίσης την επιπλέον ισχύ που δίνει περιστασιακά επιπλέον 30 ίππους στην έκδοση FWD – άρα 260 ίππους, +35 ίππους στην έκδοση FWD HIGH RANGE άρα 280 ίππους και +25 ίππους στο μοντέλο AWD LONG RANGE, δηλαδή 375 ίππους.
Η εργασία που πραγματοποιήθηκε στην αεροδυναμική του αυτοκινήτου καθιστά δυνατή τη σημαντική βελτίωση της αυτονομίας, παραμένοντας πιστή στο στιλιστικό και τεχνολογικό DNA της μάρκας. Το DS N°8 διατίθεται με επιλογή από δύο μπαταρίες. Η πρώτη παρέχει ωφέλιμη χωρητικότητα 74 kWh στην DS N°8 FWD (230 ίπποι). Η δεύτερη, με καθαρή χωρητικότητα 97,2 kWh, τοποθετείται στις εκδόσεις FWD HIGH RANGE (245 ίπποι) και AWD LONG RANGE (350 ίπποι). Το DS N°8 FWD HIGH RANGE έχει αυτονομία 750 χλμ για κατανάλωση 12,9 kWh/100 χλμ (τυπικός κύκλος WLTP). Διεκδικεί επίσης μια εντυπωσιακή αυτονομία πάνω από 500 χλμ στον αυτοκινητόδρομο (με σταθερή ταχύτητα 120 χλμ/ώρα).
Το DS N°8 προσφέρει κορυφαίες επιδόσεις, με επιτάχυνση 0 - 100 χλμ/ώρα σε 5,4 δευτερόλεπτα για την έκδοση AWD LONG RANGE και σε 7,7 / 7,8 δευτερόλεπτα για τις εκδόσεις FWD. Σε κάθε έκδοση του DS N°8 η τελική του ταχύτητα είναι περιορισμένη στα 190 χλμ/ώρα.
Έξυπνη διαχείριση τετρακίνησης
Στο DS N°8 AWD LONG RANGE, η διαχείριση της πίσω ηλεκτρικής μονάδας ισχύος έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει την καλύτερη εμπειρία για τον τρόπο οδήγησης και τις συνθήκες. Στη λειτουργία ECO, το DS N°8 χρησιμοποιεί μόνο κίνηση στους μπροστινούς τροχούς, εκτός από το kick-down, το οποίο απελευθερώνει αμέσως όλη τη διαθέσιμη ισχύ και στους τέσσερις τροχούς.
Στην λειτουργία Normal, το DS N°8 AWD LONG RANGE χρησιμοποιεί τους δύο κινητήρες του για να μεγιστοποιήσει την πρόσφυση κατά την εκκίνηση και, στη συνέχεια, ο πίσω άξονας αποσυνδέεται μεταξύ 15 και 140 χλμ/ώρα, εάν το επιτρέπουν οι συνθήκες πρόσφυσης. Εάν είναι απαραίτητο, το πίσω μοτέρ επανασυνδέεται αμέσως. Αυτή η διακοπτόμενη απεμπλοκή βελτιστοποιεί την ενεργειακή απόδοση και συνεπώς την εμβέλεια. Στις λειτουργίες Sport και AWD, ο οδηγός απολαμβάνει μόνιμη τετρακίνηση με διαχείριση ροπής ειδικά για κάθε πρόγραμμα. Στη λειτουργία Sport, η προτεραιότητα δίνεται στην ισχύ, ενώ η λειτουργία AWD μεγιστοποιεί την πρόσφυση. Ο οδηγός μπορεί να παρακολουθεί όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την οδήγηση στην ψηφιακή οθόνη οργάνων.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr