Το νέο μοντέλο μας κέρδισε για ακόμη μια φορά με τους απλόχερους χώρους του, τη νέα ψηφιακή εποχή που φέρει και την τελευταία λέξη της τεχνολογίας, κάτω από το καπό με την υβριδική αρτιότητα να δίνουν ρεσιτάλ οικονομίας και επιδόσεων. Φυσικά, παραμένει ένα πρακτικό επταθέσιο μοντέλο. όπου ανάλογα με τη διαμόρφωση των καθισμάτων, ο χώρος μπορεί να αυξηθεί στα 2.105 λίτρα, όταν τα πίσω καθίσματα είναι πεσμένα, καθιστώντας το Kodiaq από τα πιο μεγάλα σε χώρους στην κατηγορία του.
Προσφέρεται με εκδόσεις από 150PS έως 204PS και συνδυάζονται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο DSG. Εκτός των κινητήρων βενζίνης και diesel , ατραξιόν της γκάμας η έκδοση Kodiaq iV με plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης, το οποίο αποδίδει συνδυαστικά 204 PS και προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων. Επιπλέον, ο κινητήρας 1.5 TSI 150PS, σηματοδοτεί το ντεμπούτο της mild-hybrid τεχνολογίας στο Kodiaq ενώ διαθέτει επίσης τεχνολογία ενεργών κυλίνδρων της πιο πρόσφατης γενιάς (ACT+). Η κορυφαία έκδοση diesel 2.0 λίτρων με 193PS, διαθέτει στάνταρ τετρακίνηση. Τέλος, το ντεμπούτο τους κάνει και το αναβαθμισμένο σύστημα ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενων αναρτήσεων Dynamic Chassis Control (DCC Plus) που επιτρέπει ταχύτερη ρύθμιση και ευρύτερο φάσμα χαρακτηριστικών απόσβεσης.
Το ολοκαίνουργιο Kodiaq θα διατίθεται αρχικά στην έκδοση Selection που εξοπλίζεται με πλούσιο βασικό εξοπλισμό και αργότερα στην έκδοση Sportline. Στη ελληνική αγορά κοστίζει από 38.300 ευρώ.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr