Η ιταλική μάρκα, διάσημη για τους βενζινοκινητήρες της, έχει πει ότι θα λανσάρει ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στα τέλη του επόμενου έτους και η υπολογιζόμενη τιμή δείχνει την πεποίθησή της ότι οι εξαιρετικά πλούσιοι οδηγοί είναι έτοιμοι για αυτό, ακόμη και όταν οι ανταγωνιστές της στη μαζική παραγωγή μειώνουν τις τιμές στα ηλεκτρικά οχήματα (EV) εν μέσω υποχώρησης της ζήτησης.
Η τιμή, η οποία δεν περιλαμβάνει χαρακτηριστικά και προσωπικές «πινελιές» που συνήθως προσθέτουν 15-20%, είναι πολύ πάνω από τη μέση τιμή πώλησης των 350.000 ευρώ περίπου, συμπεριλαμβανομένων των πρόσθετων, για μια Ferrari το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους και πολλά αντίπαλα πολυτελή EVs.
Για παράδειγμα, το ηλεκτρικό Taycan ξεκινά από περίπου 100.000 ευρώ.
Το νέο εργοστάσιο της Ferrari πρόκειται να εγκαινιαστεί στην πατρίδα της, το Μαρανέλο, στη βόρεια Ιταλία, την Παρασκευή.
Το εργοστάσιο, σχολιάζει το Reuters, είναι μια τολμηρή κίνηση για την εταιρεία, η οποία παρέδωσε λιγότερα από 14.000 αυτοκίνητα πέρυσι, καθώς θα επιτρέψει τελικά να αυξηθεί η παραγωγική ικανότητα σε περίπου 20.000, είπε η πηγή, υπό τον όρο της ανωνυμίας.
Το νέο εργοστάσιο στο Μαρανέλο θα δώσει στη Ferrari μια πρόσθετη γραμμή συναρμολόγησης οχημάτων και θα κατασκευάσει βενζινοκίνητα και υβριδικά αυτοκίνητα καθώς και το νέο EV, καθώς και εξαρτήματα για υβριδικά και ηλεκτρικά.
Θα είναι πλήρως λειτουργικό σε τρεις έως τέσσερις μήνες, είπε η πηγή.
Στα «σκαριά» και δεύτερο EV
Ένα δεύτερο μοντέλο EV βρίσκεται επίσης υπό ανάπτυξη, είπε η πηγή, προσθέτοντας ότι η διαδικασία βρισκόταν σε πρώιμο στάδιο και ότι η εταιρεία μπορεί να μην θέλει να αυξήσει τη συνολική παραγωγή σε 20.000 οχήματα ετησίως, τουλάχιστον βραχυπρόθεσμα.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Μπενεντέρο Βίνια είπε στους μετόχους της Ferrari τον Απρίλιο ότι «το υπερσύγχρονο εργοστάσιο θα μας εξασφαλίσει ευελιξία και τεχνική ικανότητα πέρα από τις ανάγκες μας για τα επόμενα χρόνια».
Οποιαδήποτε αύξηση της παραγωγής θα συνεπαγόταν αύξηση των μοντέλων, καθώς η Ferrari θα επιμείνει στην πολιτική της να διατηρεί την παραγωγή για οποιοδήποτε μοντέλο εντός ενός συγκεκριμένου ορίου, όσο επιτυχημένο κι αν είναι, είπε η πηγή.
Η ανταγωνιστική Lamborghini σχεδιάζει να ξεκινήσει να πουλά το πρώτο της μοντέλο EV το 2028. Ο διευθύνων σύμβουλός της, Στεφάν Βίνκελμαν, δήλωσε στο Reuters ότι είναι πιο σημαντικό να έχεις το σωστό προϊόν παρά να είσαι πρώτος.
Ο αναλυτής της Mediobanca, Αντρέα Μπαλόνι, είπε ότι περίμενε ότι το νέο EV της Ferrari θα είχε υψηλή τιμή για να διατηρήσει τα περιθώρια κέρδους, αντισταθμίζοντας την ανάπτυξη της νέας πλήρως ηλεκτρικής τεχνολογίας και τον μεγαλύτερο αριθμό ανταλλακτικών που προέρχονται από το εξωτερικό.
«Περιμένω ότι το νέο EV θα είναι ένα εξειδικευμένο μοντέλο, αντιπροσωπεύοντας λίγο περισσότερο από το 10% των ετήσιων πωλήσεων», είπε ο Μπαλόνι, προσθέτοντας ότι ο βασικός πελάτης της Ferrari εξακολουθεί να προτιμά βενζινοκίνητα μοντέλα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr