Σε ένα VIP περιβάλλον, στόχος ήταν να παρουσιαστούν οι νέες προσθήκες μοντέλων στη γκάμα της μάρκας και οι βασικές λεπτομέρειες για τον τρόπο με τον οποίο η Kia συνεχίζει την τολμηρή εξέλιξή της σε κορυφαίο πάροχο λύσεων βιώσιμης κινητικότητας. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη της Kia, μεταξύ των οποίων ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia, ο Marc Hedrich, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Europe και ο Karim Habib, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Επικεφαλής του Kia Global Design.
Με κεντρικό σλόγκαν «It's #OurMOVE», στο συνέδριο συμπεριλήφθηκε η εστίαση στoυς θεμελιώδεις πυλώνες
Momentum της Kia (πολυβραβευμένα οχήματα και συνεχείς επιτυχίες),
Opportunitιes (νέα προϊόντα, νέες υπηρεσίες και παροχές),
Vision (κινητικότητα ειδικού σκοπού και προηγμένη συνδεσιμότητα) και
Experience (συναισθηματική σύνδεση με τον πελάτη και παροχή εξειδικευμένων υπηρεσιών προστιθέμενης αξίας).
Μετά την επιτυχία του EV6 που κέρδισε το βραβείο του Car Of The Year και της ναυαρχίδας EV9, η Kia ενισχύει τη δέσμευσή της για την επιτάχυνση προς την ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη με το λανσάρισμα του αμιγώς ηλεκτρικού compact SUV EV3 το 2024, σαν μέρος του σχεδίου της να εξασφαλίσει μία πλήρως εξηλεκτρισμένη γκάμα έως το 2026 .
«Δεδομένης της βαρύτητας της Ευρώπης στις πωλήσεις και στη στρατηγική εξηλεκτρισμού της Kia, φέτος θα λανσάρουμε το EV3», δήλωσε ο Ho Sung Song, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia. «Μετά την επιτυχία των EV6 και EV9, το Kia EV3 θα ηγηθεί ενεργά της μετάβασης προς τα EV. Θα επικεντρώσουμε τις προσπάθειές μας στην ενίσχυση της εξέλιξης της Kia σε μία πελατοκεντρική μάρκα, ενδυναμώνοντας τα προϊόντα και τις εμπειρίες των πελατών που μας διαφοροποιούν».
Momentum
Ως μία καθιερωμένη μάρκα στην Ευρώπη, η Kia συνεχίζει τις ισχυρές κινήσεις της στην αγορά, σημειώνοντας ρεκόρ πωλήσεων 572.297 μονάδων το 2023, με μερίδιο αγοράς 4,5% στα επιβατικά οχήματα. Οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων οχημάτων έχουν ξεπεράσει τις 217.000 μονάδες και τα εξηλεκτρισμένα μοντέλα πλέον αντιπροσωπεύουν το 37,9% των λιανικών πωλήσεων της Kia. Επιπλέον, η Kia σχεδιάζει να αξιοποιήσει τη δυναμική των τελευταίων οκτώ ετών με αύξηση πωλήσεων κατά 56% (από το 2015 έως το 2023), επιτυγχάνοντας ετήσιες πωλήσεις 800.000 μονάδων έως το 2028, με μερίδιο αγοράς 5%, ενώ οι πωλήσεις των εξηλεκτρισμένων οχημάτων θα ανέρχονται σε ποσοστό έως και 85%.
«Με τον τολμηρό μετασχηματισμό της μάρκας μας, είμαι πολύ περήφανος που η Kia είναι πλέον πρωτοπόρος στην παροχή λύσεων βιώσιμης κινητικότητας», δήλωσε ο Marc Hedrich, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Kia Europe. «Αυτή η εξέλιξη, καθοδηγούμενη από τη δέσμευσή μας να είμαστε προοδευτικοί, τολμηροί και υπεύθυνοι, έχει πυροδοτήσει σημαντική επιτυχία και ανάπτυξη, ενισχύοντας τη θέση μας στον κλάδο για τα επόμενα χρόνια».
Opportunities
Η στρατηγική της Kia για το μέλλον είναι σαφής: να ανταποκρίνεται στη ζήτηση της αγοράς συνεχίζοντας την παροχή νέων προηγμένων ηλεκτρικών μοντέλων με δυνατότητες υπερταχείας φόρτισης για την περαιτέρω πληρότητα της γκάμας και εξηλεκτρίζοντας ήδη πετυχημένα μοντέλα. Επιπλέον, τα πλήρως συνδεδεμένα οχήματα συνεχίζουν να παρέχουν κορυφαία εμπειρία μέσω των over-the-air ενημερώσεων και λειτουργιών που διατίθενται στο Kia Connect Store. Το λανσάρισμα περαιτέρω καινοτόμων τεχνολογιών, όπως η αμφίδρομη φόρτιση (Vehicle-2-Grid, Vehicle-2-Load, Vehicle-2-Home) θα δημιουργήσει προστιθέμενη αξία στη συνολική εμπειρία του πελάτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr