Και τα τρία αυτοκίνητα εκφράζουν τους προϊοντικούς πυλώνες της μάρκας: “Modern German”, “Detox” και “Greenovation”. Η φιλοσοφία της Opel αποτυπώνεται στη συνολική της παρουσία στην Έκθεση ΙΑΑ Mobility από τις 5 έως τις 10 Σεπτεμβρίου, τόσο στο IAA Summit (Hall B2, Περίπτερο B20), όσο και στο Open Space (Odeonsplatz, Μόναχο, Περίπτερο OP.390).
Διαφανή υλικά και ψηφιακή εμπειρία: η Opel δείχνει το μέλλον
Η “Bold & Pure” σχεδιαστική φιλοσοφία της Opel κυριαρχεί και στα δύο περίπτερα. Ημιδιαφανή υλικά και μεγάλες οθόνες καλωσορίζουν το κοινό και συμβολίζουν την εξέλιξη της εταιρικής ταυτότητας της μάρκας. Οι χρωματισμοί, τα υλικά και οι υφές εναρμονίζονται με το Experimental concept. Επιπλέον, οι οθόνες προσφέρουν μια διαδραστική ψηφιακή εμπειρία στους επισκέπτες. Χρησιμοποιώντας το Opel AI – τεχνητή νοημοσύνη για την παραγωγή εικόνας, που αναπτύχθηκε ειδικά για την Opel – και ένα ειδικό τερματικό που βρίσκεται στο περίπτερο, μπορούν να δημιουργήσουν διάφορα backgrounds για την οθόνη πίσω από το concept car. Στη συνέχεια, μπορούν να κατεβάσουν την εικόνα μέσω κωδικού QR στο smartphone τους και να τη μοιραστούν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Το Opel Experimental αποτελεί την απτή έκφραση της προσπάθειας της Opel να ξεπεράσει τα όρια του δυνατού. Είναι ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο που δίνει ένα ξεκάθαρο όραμα, όχι μόνο για ένα μοντέλο, αλλά για ολόκληρη τη μάρκα Opel.
Η χρήση των οθονών ως διαχωριστικών τοίχων υπογραμμίζει επίσης την έννοια του “Detox” στα δύο περίπτερα της Opel. Δεν υπάρχουν περιττά υλικά, αντίθετα η μινιμαλιστική και “διαφανής” παρουσία της Opel τοποθετεί στο επίκεντρο τα 3 ηλεκτροκίνητα μοντέλα που παρουσιάζονται για πρώτη φορά στο κοινό.
Greenovation: ένα βιώσιμο concept για χαμηλότερο αποτύπωμα CO2
Η σχεδιαστική φιλοσοφία “Detox” που υιοθετήθηκε κατά την κατασκευή των δύο περιπτέρων της Opel έχει στόχο τη μείωση του αποτυπώματος CO2. Χρησιμοποιούνται κυρίως ελαφριά υλικά, για τα οποία απαιτούνται λιγότεροι πόροι.
Το περίπτερο έχει επίσης σχεδιαστεί με γνώμονα την κυκλική οικονομία. Πολλά υλικά μπορούν να επαναχρησιμοποιηθούν και να ανακυκλωθούν. Οι οθόνες, που λειτουργούν ως διαχωριστικοί τοίχοι, μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε μελλοντικές εκθέσεις ή εκδηλώσεις. Η τεχνολογία LED μειώνει την κατανάλωση ενέργειας, ενώ το δάπεδο είναι κατασκευασμένο από ανακυκλώσιμο υλικό. Οι επισκέπτες στο IAA Summit, καθώς και στο Open Space, θα βιώσουν την ολοκαίνουργια εικόνα της Opel, που θα τους μεταφέρει στο μέλλον της μάρκας – μοντέρνο, detoxed και βιώσιμο.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr