Δεν είναι και ότι πιο εύκολο για ένα νέο οδηγό αλλά και έμπειρο να παλεύει πίσω απο το τιμόνι για να παρκάρει. Παρόλο που οι τεχνολογίες έχουν βοηθήσει σημαντικά, παρα ταύτα το πάρκινγκ και η διαδικασία του είναι αγχωτική. Και οτ άγχος επιτείνεται ακόμη περισσότερο όταν διαπιστώνουν ότι οι ελιγμοί τους αποτυγχάνουν και πρέπει να προσπαθήσουν εκ νέου , όντας μια διαδικασία που φέρνει κρύο ιδρώτα ακόμη και στους πιο έμπειρους οδηγούς.Σύμφωνα με τη Nissan το παρκάρισμα δημιουργεί ανασφάλεια σε 3 στους δέκα οδηγούς. Και αυτό θεωρείται απολύτως φυσιολογικό. Mάλιστα, οι ειδικοί χαρακτηρίζουν τον φόβο του παρκαρίσματος ως παρκοφοβία! Σε αυτό συμβάλλει η έλλειψη εμπειρίας, η χαμηλή αυτοεκτίμηση και το έντονο στρές!
Σήμερα, μια σειρά τεχνολογιών φαίνεται ότι αρχίζει να λειτουργεί αγχολυτικά, που ήδη προσφέρουν τα περισσότερα καινούργια μοντέλα, είτε στον βασικό είτε στον προαιρετικό εξοπλισμό. Οι κάμερες οπισθοπορείας, τα νέα συστήματα υποβοήθησης που παρκάρουν ακόμη και μόνα τους τα αυτοκίνητα αλλά και άλλες τεχνολογίες φέρνουν χαμόγελα σε όσους έβλεπαν το παρκάρισμα ως εφιάλτη ακόμη και στον ύπνο τους. Πριν λίγες ημέρες η Hyundai έδωσε στην δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες αλλά και τα στοιχεία, από το πρωτοποριακό ηλεκτρικό Ioniq 5, που φέρει την τεχνολογία e-Corner . Η συγκεκριμένη τεχνολογία δίνει τη δυνατότητα και στους τέσσερις τροχούς να στρίβουν έως και 90 μοίρες. Μάλιστα η συγκεκριμένη τεχνολογία θυμίζει το περπάτημα του κάβουρα, δίνοντας τη δυνατότητα να παρκάρει το αυτοκίνητο διαγώνια αλλά και εντελώς στο πλάι, κάνοντας το παρκάρισμα παιχνίδι! Επίσης προσφέρει την τεχνολογία «Zero Turn», που του δίνει τη δυνατότητα να περιστρέφεται κατά 360 μοίρες επί τόπου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr