«Μέσα σε έναν καταιγισμό προκλήσεων, το 2022 η SEAT S.A. πήρε ιστορικές αποφάσεις που θα καθορίσουν την ιστορία της τα επόμενα χρόνια», δήλωσε ο Wayne Griffiths, Διευθύνων Σύμβουλος της SEAT S.A. «Δίνοντας προτεραιότητα στην CUPRA, εφαρμόζοντας ένα νέο σχέδιο μείωσης κόστους και αναμορφώνοντας τον τρόπο εργασίας, όλα ήταν ζωτικής σημασίας για τη διασφάλιση της μακροπρόθεσμης σταθερότητας της εταιρείας. Η SEAT S.A. έκανε επίσης ένα σημαντικό βήμα προς την ηλεκτροκίνηση όταν, μαζί με τους εταίρους Volkswagen Group, PowerCo και the Future: Fast Forward, δεσμευτήκαμε να επενδύσουμε 10 δισεκατομμύρια ευρώ για τη μετατροπή της Ισπανίας σε ευρωπαϊκό κόμβο για το ηλεκτρικό όχημα».
Με αυτή την επένδυση και μια πιο στιβαρή επιχειρηματική δομή, το 2023 η SEAT S.A θα κινηθεί ολοταχώς προς την ηλεκτροδότηση του Martorell και θα προετοιμαστεί για τη μεγαλύτερη επιθετική προϊοντική πολιτική της CUPRA, η οποία ξεκινάει το 2024.
Η SEAT S.A. ξεκίνησε ήδη δυναμικά το 2023 με 71.500 παραδόσεις το πρώτο δίμηνο του έτους. Πρόκειται για αύξηση 27% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο του 2022 και παρέχει τη βάση για αύξηση των πωλήσεων το 2023. Οι παραδόσεις της μάρκας SEAT αυξήθηκαν κατά 12%, ενώ η CUPRA συνεχίζει να σημειώνει εκθετική ανάπτυξη με αύξηση 75%.
2022: Μία νέα εποχή για τη SEAT S.A.
Το 2022, η αυτοκινητοβιομηχανία συνέχισε να αντιμετωπίζει προκλήσεις, συμπεριλαμβανομένης της έλλειψης ημιαγωγών. Αυτοί οι παράγοντες περιόρισαν την παγκόσμια παραγωγική ικανότητα της SEAT S.A., η οποία παρέμεινε σε παρόμοια επίπεδα με το 2021, με σχεδόν 480.000 αυτοκίνητα, αλλά πολύ κάτω από τα στοιχεία πριν από την πανδημία. Ωστόσο, η εταιρεία πέτυχε σημαντική οικονομική ανάκαμψη παρά αυτές τις εξωτερικές επιρροές.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr