Συνολικά, η Audi πούλησε περισσότερα από 1,61 εκατομμύρια οχήματα πέρυσι, αριθμός που ήταν κοντά στο επίπεδο του προηγούμενου έτους παρά τα προβλήματα που υπήρξαν στις προμήθειες και τις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετώπισε η εφοδιαστική αλυσίδα. Η Audi ξεπέρασε τα αποτελέσματα του 2021 στην Ευρώπη, στην Γερμανία και σε άλλες σημαντικές αγορές.
«Οι μεγάλες πωλήσεις για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα μας δείχνουν ότι η ξεκάθαρη αφοσίωσή μας στην μετακίνηση είναι ο σωστός δρόμος», λέει η Hildegard Wortmann, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για τις Πωλήσεις και το Μάρκετινγκ της AUDI AG. Συνολικά, η Audi παρέδωσε 118.196 ηλεκτρικά μοντέλα στους πελάτες της το 2022, δηλαδή 42,8% περισσότερα από το 2021.
Η υψηλή ζήτηση για τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα Audi Q4 e-tron, Audi e-tron GT quattro και Audi e-tron επιβεβαιώνει τη σαφή απόφαση της εταιρείας υπέρ ενός πλήρως ηλεκτρικού μέλλοντος. Και παράλληλα θα ενισχύσει την ορμή της Audi στην μετεξέλιξή της ως ένας προμηθευτής βιώσιμης premium κινητικότητας. Ένα ακόμα μοντέλο είναι έτοιμο να δώσει επιπλέον ώθηση: το νέο Audi Q8 e-tron συνεχίζει την ιστορία επιτυχίας του Audi e-tron ως πρωτοπόρος στην ηλεκτρική ενέργεια. Το μοντέλο έχει ήδη λάβει πολλές προ-παραγγελίες πριν από την κυκλοφορία του στην αγορά την άνοιξη του 2023. Από το 2026, η Audi θα εισάγει μόνο αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην παγκόσμια αγορά.
«Σε ένα γεμάτο προκλήσεις και δυναμικά εξελισσόμενο περιβάλλον, η παγκόσμια ομάδα της Audi απέδειξε για άλλη μια φορά την ανθεκτικότητά της το 2022», δήλωσε η Hildegard Wortmann. «Χάρη στο εξαιρετικό ομαδικό πνεύμα, τη παραγωγική υπεροχή και τον αποτελεσματικό έλεγχο των πωλήσεων, μπορέσαμε να κλείσουμε με επιτυχία την χρονιά».
Στην Ευρώπη η Audi σημείωσε άνοδο 1,2% σε σχέση με το 2021 με συνολικές πωλήσεις 624.498 αυτοκινήτων. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα παρουσίασαν αυξημένη ζήτηση και εδώ, ιδιαίτερα τα Audi Q4 e-tron (+99,4%), Audi e-tron GT (+ 29,2 %) και το Audi e-tron (+8,5%). Η Audi Sport συνέβαλε στο ισχυρό αποτέλεσμα με ρεκόρ 29.417 αυτοκινήτων που παραδόθηκαν στην Ευρώπη (+30,8%). Συνολικά, οι πωλήσεις ήταν υψηλότερες σε 29 ευρωπαϊκές αγορές σε σύγκριση με το 2021.
Η ζήτηση για αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα σε άλλες αγορές σε όλο τον κόσμο αυξήθηκε κατά 90,2%. Συνολικά, η Audi παρέδωσε 160.310 αυτοκίνητα (-3,5%) σε αυτές τις αγορές, τα οποία, εκτός από τις προκλήσεις και τις δυσκολίες στην εφοδιαστική αλυσίδα, επηρεάστηκαν σημαντικά και από τις γεωπολιτικές κρίσεις. Η εταιρεία πέτυχε σημαντική ανάπτυξη, ειδικά στη Μέση Ανατολή (+47,9%), στην Ινδία (+27,1%) και στην Ταϊβάν (+22,2%).
«Αν και εξακολουθούμε να αντιμετωπίζουμε παγκόσμιες οικονομικές προκλήσεις, κοιτάμε προς το μέλλον με σιγουριά», λέει η Hildegard Wortmann. «Αυτό συμβαίνει γιατί μπήκαμε στο 2023, μέσα στο οποίο θα επιταχύνουμε το μετασχηματισμό της εταιρείας, ενισχύοντάς την με μία ελκυστική γκάμα μοντέλων, έναν μεγάλο αριθμό παραγγελιών και μια ομάδα με υψηλά κίνητρα».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr