Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία, τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία αντιπροσωπεύουν πλέον το 11,9% των συνολικών ταξινομήσεων επιβατικών αυτοκινήτων στην ΕΕ. Παράλληλα, τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα κέρδισαν σημαντικό μερίδιο αγοράς το τρίτο τρίμηνο, αποτελώντας το 22,6% του συνόλου των πωλήσεων (από 21,2% το τρίτο τρίμηνο του 2021).
Από την άλλη, από τον Ιούλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2022, οι ταξινομήσεις βενζινοκίνητων αυτοκινήτων στην ΕΕ υποχώρησαν κατά 3,3%, μετρώντας 823.360 μονάδες. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς της βενζίνης συρρικνώθηκε από 39,3% το τρίτο τρίμηνο του 2021 σε 37,8% φέτος.
Ωστόσο, η βενζίνη παρέμεινε ο πιο δημοφιλής τύπος καυσίμου στην ΕΕ.
Οι ταξινομήσεις οχημάτων φυσικού αερίου (NGV) στην ΕΕ υπέστησαν άλλη μια διψήφια απώλεια (-52,4%), κυρίως λόγω της σημαντικής πτώσης στην Ιταλία (-71,2%) - τη μεγαλύτερη αγορά της περιοχής, που αντιπροσωπεύει πάνω από το 40% των συνολικών ταξινομήσεων. Ως αποτέλεσμα, το μερίδιο αγοράς των NGV μειώθηκε κατά το ήμισυ κατά το τρίτο τρίμηνο του 2022 σε σύγκριση με την ίδια περίοδο πριν από ένα χρόνο.
Οι πωλήσεις αυτοκινήτων με υγραέριο υποχώρησαν κατά 9,5%, φτάνοντας τις 55.418 μονάδες, καθώς οι δύο μεγαλύτερες αγορές αυτού του τύπου καυσίμου παρουσίασαν πτώση: η Γαλλία (-14,9%) και η Ιταλία (-3,1%).
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr