H Salesforce διαπίστωσε ότι οι εταιρείες χρειάζονται ένα ψηφιακό εργαλείο το οποίο θα απλοποιεί τις πολύπλοκες διαδικασίες πώλησης και θα τις βοηθά να κερδίζουν μέσα από νέα μοντέλα πωλήσεων και σέρβις, συνδεδεμένων οχημάτων, συνδρομών και συνεργασιών, ειδικά τώρα που η αυτοκινητοβιομηχανία υφίσταται έντονο μετασχηματισμό για να καλύψει τις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Το Automotive Cloud προσφέρει μια ενοποιημένη προβολή των δεδομένων του οχήματος, του πελάτη και του εμπορίου, οδηγώντας σε δημιουργία Αξίας Χρόνου Ζωής για τον πελάτη (CLV), πιστότητα και έσοδα. Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων και το ευρύτερο οικοσύστημα της αυτοκινητοβιομηχανίας μπορούν, έτσι, να συνεργαστούν ώστε να ανταποκριθούν καλύτερα στις ανάγκες της αγοράς, να αυξήσουν τις πωλήσεις τους και να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους.
Το Automotive Cloud μέσω του Driver 360, το οποίο αξιοποιεί πλήρως το Customer 360 (πλατφόρμα CRM της εταιρείας), συγκεντρώνει πληροφορίες από όλες τις διαθέσιμες πηγές, συμπεριλαμβανομένων των σημαντικών γεγονότων και των αλληλεπιδράσεων με τους πελάτες. Έτσι, οι κατασκευαστές όχι μόνο προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες και εμπειρίες στους πελάτες τους, αλλά ενισχύουν τα έσοδά τους μέσω της διεύρυνσης του πελατολογίου και των συνεργασιών.
Το Driver 360 περιλαμβάνει:
- Driver Console (Κονσόλα Οδηγού), η οποία παρέχει στις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών μια πλήρη εικόνα για κάθε αλληλεπίδραση με τον πελάτη – από την αναζήτηση αυτοκινήτου, την αγορά μέχρι τα σέρβις– μέσω συνεχών «σημείων επαφής» και εξατομικευμένων ειδοποιήσεων.
- Vehicle Console (Κονσόλα Οχήματος), η οποία δίνει σε όλα τα μέλη της ομάδας εύκολη πρόσβαση σε συνολικές πληροφορίες γύρω από το όχημα – όπως αριθμό χιλιομέτρων, αξία, σέρβις ή επισκευές.
Μέσα από τη λειτουργία Automotive Lead Management οι ομάδες πωλήσεων συνεργάζονται πιο αποτελεσματικά και διαχειρίζονται καλύτερα τους δυνητικούς πελάτες τους –παρουσιάζοντάς τους τα προϊόντα και τις υπηρεσίες για τις οποίες ενδιαφέρονται περισσότερο–, ενώ μέσω της λειτουργίας Dealer Performance Management, αντίστοιχα, οι αυτοκινητοβιομηχανίες διαχειρίζονται και αξιολογούν ευκολότερα τις επιδόσεις των αντιπροσωπειών τους.
Το Automotive Cloud παρουσιάζεται έπειτα από την έκθεση Trends in Automotive, την οποία εξέδωσε η Salesforce στα τέλη Αυγούστου. Η εταιρεία πραγματοποίησε έρευνα ανάμεσα σε 500 επαγγελματίες από το σύνολο της αυτοκινητοβιομηχανίας (κατασκευαστές, αντιπροσώπους, κλπ.) προκειμένου να εξακριβώσει σε τι σημείο βρίσκεται ο κλάδος σήμερα και τι θα πρέπει να κάνουν οι εταιρείες προκειμένου να συνεχίσουν να ακμάζουν στο ψηφιακό μέλλον.
Η έρευνα της Salesforce αποκάλυψε ότι 99% των πελατών δεν είναι ικανοποιημένοι με τους παραδοσιακούς τρόπους αγοράς αυτοκινήτων, ενώ το 74% επισημαίνει πως η ειλικρίνεια και η διαφάνεια στην επικοινωνία είναι σημαντικότερη τώρα από ό,τι ήταν πριν την πανδημία.
Το 93% των αυτοκινητοβιομηχανιών πιστεύει ότι τα δεδομένα που συλλέγονται απευθείας από τους πελάτες βελτιώνουν σημαντικά τις εμπειρίες B2B και B2C. Ταυτόχρονα, μόνο το μόνο το 25% των αυτοκινητοβιομηχανιών και των αντιπροσώπων πιστεύει ότι οι εταιρείες τους έχουν προσαρμοστεί καλά στις διαδικτυακές πωλήσεις, κάτι που σημαίνει ότι το ψηφιακό εμπόριο, η εξατομίκευση και η διαφάνεια είναι σημαντικά εμπόδια που πρέπει να ξεπεράσει ο κλάδος.
Επιπλέον, η βιομηχανία δυσκολεύεται να διατηρήσει τα περιθώρια κέρδους της καθώς προσαρμόζεται στην ηλεκτροκίνηση και τους περιβαλλοντικούς κανονισμούς, ενώ οι πρωτοπόροι προσβλέπουν στην τεχνητή νοημοσύνη για να τροφοδοτήσουν το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας: το 85% συμφωνεί ότι το κόστος έρευνας και ανάπτυξης για τη μετάβαση στα ηλεκτρικά οχήματα θα θέσει σε κίνδυνο την κερδοφορία του κλάδου στα επόμενα πέντε έτη.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr