Το BMW Group πούλησε συνολικά 128.196 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI τους πρώτους εννέα μήνες του 2022 – υπερδιπλασιάζοντας τις πωλήσεις BEV συγκριτικά με την ίδια περσινή περίοδο (+114,8%). Επομένως, η εταιρεία κατάφερε να μεταφράσει το έντονο ενδιαφέρον για τα αμιγώς ηλεκτρικά προϊόντα της σε ισχυρή ανάπτυξη.
«Η δυναμική ανάπτυξη των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων μας αντικατοπτρίζει πώς η ηλεκτρική γκάμα του BMW Group κερδίζει πελάτες – καθώς συνεχίζουμε τη μετάβασή μας με γοργούς ρυθμούς προς την ηλεκτροκίνηση», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG Υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών και Πωλήσεων. «Με την ελκυστική, βιώσιμη γκάμα των προϊόντων μας σε τεχνολογίες μετάδοσης κίνησης και την ισχυρή λειτουργική μας απόδοση, βρισκόμαστε στο σωστό δρόμο προκειμένου να πετύχουμε τους στόχους πωλήσεών μας για το 2022», συνέχισε ο Nota.
Μετά το πρώτο εξάμηνο, όπου οι περιορισμοί στην αλυσίδα ανεφοδιασμού καθώς και ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησαν σε μείωση των παραδόσεων, οι πωλήσεις του BMW Group για το τρίτο τρίμηνο κυμάνθηκαν στο ίδιο επίπεδο με της προηγούμενης χρονιάς (-0,9%), με 587.795 οχήματα. Το διάστημα Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, η εταιρεία παρέδωσε συνολικά 1.747.889 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce στους πελάτες. Το μήνα Σεπτέμβριο, οι πωλήσεις του BMW Group σημείωσαν αύξηση 6,6%, με 210.543 παραδόσεις.
Το BMW Group έχει επιβεβαιώσει την πρόβλεψή του για όλο το 2022, με τις πωλήσεις να είναι ελαφρώς χαμηλότερες έναντι της προηγούμενης χρονιάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr