Δύο πλήρως ενσωματωμένες μονάδες e-drive στον εμπρός και τον πίσω άξονα παράγουν συνδυασμένη ισχύ 230 kW/313 hp, συμπεριλαμβανομένου ενός στιγμιαίου μπουσταρίσματος. Η ροπή που παράγεται από ολόκληρο το σύστημα είναι 494 Nm. Η νέα BMW iX1 xDrive30 επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 5,6 δευτερόλεπτα. Η αυτονομία, προσδιορισμένη στον κύκλο WLTP, κυμαίνεται μεταξύ 417 και 440 χιλιομέτρων.
Ο συνεπής εξηλεκτρισμός της γκάμας κινητήριων μονάδων περιλαμβάνει επίσης τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα, τις BMW X1 xDrive30e καθώς και δύο νέες εκδόσεις κινητήρων εσωτερικής καύσης με ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt. Τα plug-in υβριδικά συστήματα αποτελούνται το καθένα από μία εξαιρετικά ενσωματωμένη μονάδα e-drive που επενεργεί στους πίσω τροχούς και σε έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα που κινεί τους εμπρός τροχούς μέσω του 7-τάχυτου κιβωτίου Steptronic με διπλό συμπλέκτη. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου υψηλής τάσης πέμπτης γενιάς, που είναι επίπεδα τοποθετημένες στο πάτωμα του οχήματος, διαθέτουν ωφέλιμο ενεργειακό περιεχόμενο 14.2 kWh και βελτιστοποιημένη απόδοση μέσω ευφυούς διαχείρισης ενέργειας και προσαρμοζόμενης ανάκτησης ενέργειας μέσω πέδησης, επιτρέποντας ηλεκτρική αυτονομία 76 - 88 km σύμφωνα με το πρότυπο WLTP για την BMW X1 xDrive30e και 77 - 92 km σύμφωνα με το WLTP για την BMW X1 xDrive25e.
Το σύστημα κίνησης της νέας BMW X1 xDrive30e παράγει συνολική ισχύ έως 240 kW/326 hp (από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης έως 110 kW/150 hp και τον ηλεκτροκινητήρα έως 130 kW/177 hp). Αυτό σημαίνει ότι το ισχυρότερο από τα δύο plug-in υβριδικά μοντέλα επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,6 δευτ. Με μέγιστη ισχύ έως 180 kW/245 hp (από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης των 100 kW/136 hp και τον ηλεκτροκινητήρα των 80 kW/109 hp), το plug-in υβριδικό σύστημα της νέας BMW X1 xDrive25e επιταχύνει το αυτοκίνητο από στάση στα 100 km/h σε 6,8 δευτερόλεπτα.
Ο εξηλεκτρισμός προσφέρει επίσης στους κινητήρες εσωτερικής καύσης της νέας BMW X1 sDrive20iκαι της νέας BMW X1 xDrive20d ένα υψηλότερο επίπεδο αποδοτικότητας και μία ιδιαίτερα σπορ απόδοση ισχύος. Η ήπια υβριδική τεχνολογία 48-volt αποτελείται από έναν ηλεκτροκινητήρα ενσωματωμένο στο 7-τάχυτο κιβώτιο Steptronic με διπλό συμπλέκτη, που λειτουργεί ως μίζα - γεννήτρια και δύναται αφενός να ανακουφίζει, αφετέρου να υποστηρίζει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Στην BMW X1 sDrive20i συνδυάζεται με έναν 3-κύλινδρο βενζινοκινητήρα.
Το σύστημα αποδίδει συνολικά 125 kW/170 hp (τον κινητήρα εσωτερικής καύσης των 115 kW/156 hp και τον ηλεκτροκινητήρα των 14 kW/19 hp) και μέγιστη ροπή 280 Nm (ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παράγει 240 Nm και ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει με έως 55 Nm), επιταχύνοντας το αυτοκίνητο από στάση στα 100 km/h σε 8,3 δευτερόλεπτα. Ένας 4-κύλινδρος diesel και η ήπια υβριδική τεχνολογία χαρίζουν στην BMW X1 xDrive20d μέγιστη ισχύ 120 kW/163 hp (ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 110 kW/150 hp και ο ηλεκτροκινητήρας έως 14 kW/19 hp) και μέγιστη ροπή 400 Nm (ο κινητήρας εσωτερικής καύσης παράγει έως 360 Nm και ο ηλεκτροκινητήρας συνεισφέρει με 55 Nm), για να μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr