Ο Luca de Meo είπε συγκεκριμένα στο CNBC ότι η προμήθεια πρώτων υλών είναι πιθανό να συνεχίσει να αποτελεί πρόβλημα για τις αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά πρόσθεσε ότι η εταιρεία του είναι πλέον καλύτερα προετοιμασμένη ώστε να διαχειριστεί την κατάσταση.
«Δεν αναμένουμε μια ξαφνική, πλήρη βελτίωση της κατάστασης. Αλλά, στο μεταξύ, μάθαμε να διαχειριζόμαστε αυτή την πολυπλοκότητα», τόνισε.
Πρόσθεσε ότι η εταιρεία μπορεί πλέον να εξασφαλίσει το 80% των αναγκών της σε πρώτες ύλες από τώρα έως το 2030.
Τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας έχει επιβαρύνει σημαντικά τη βιομηχανία αυτοκινήτων, με τις ελλείψεις ανταλλακτικών να καθυστερούν την παραγωγή εν μέσω αυξημένης ζήτησης. Όμως ο ντε Μέο είπε ότι υπήρχαν ενδείξεις τους τελευταίους μήνες ότι οι περιορισμοί χαλαρώνουν.
«Πιστεύουμε ότι η κατάσταση είναι καλύτερη. Ο Μάιος και ο Ιούνιος δεν ήταν τόσο άσχημοι. Αλλά, φυσικά, μας λείπει η πλήρης διαφάνεια στις αλυσίδες εφοδιασμού επειδή ο κόσμος γίνεται πιο περίπλοκος γενικά», είπε.
Η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία ανέφερε την Παρασκευή καθαρή ζημία 1,36 δισεκατομμυρίων ευρώ (1,39 δισεκατομμύρια δολάρια) για το πρώτο εξάμηνο του 2022, λόγω της απομείωσης 2,2 δισεκατομμυρίων ευρώ της ρωσικής της δραστηριότητας, καθώς και των συνεχιζόμενων ελλείψεων chip.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr