Σε αυτό το πλαίσιο, στοχεύει στην πώληση μόνο οχημάτων με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα στις βασικές αγορές της Βορείου Αμερικής, της Ευρώπης και της Ιαπωνίας από το 2039. Η λεγόμενη «διπλή στρατηγική» της εταιρείας εστιάζει σε δύο συμπληρωματικές τεχνολογίες για την τροφοδοσία ισχύος στα συστήματα μετάδοσης κίνησης των οχημάτων της: μπαταρίες και κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.
Το εξηλεκτρισμένο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wörth
Το μεγαλύτερο εργοστάσιο συναρμολόγησης φορτηγών της Mercedes-Benz Trucks ιδρύθηκε στο Wörth am Rhein το 1963 και παράγει τα φορτηγά Mercedes-Benz Arocs και Atego – καθώς και το Actros, το πιο επιτυχημένο φορτηγό βαριάς χρήσης παγκοσμίως, εδώ και περισσότερα από 20 χρόνια. Το 2021, ξεκίνησε η μαζική παραγωγή του ηλεκτρικού Mercedes-Benz eActros με μπαταρία. Εδώ κατασκευάζονται επίσης τα ειδικά φορτηγά της Mercedes-Benz Econic, Unimog και Zetros. Από το εργοστάσιο στο Wörth αναχωρούν καθημερινά έως και 470 φορτηγά προσαρμοσμένα στις απαιτήσεις των πελατών. Οι πελάτες σε περισσότερες από 150 χώρες αποδίδουν μεγάλη αξία στην «ποιότητα κατασκευής Wörth». Η τοποθεσία στον Ρήνο αποτελεί το κέντρο εξειδίκευσης για το παγκόσμιο δίκτυο παραγωγής της Mercedes-Benz Trucks. Το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wörth διαθέτει επίσης εμπειρία 50 και πλέον ετών στην παραγωγή CKD (Completely Knocked Down) και παραδίδει κιτ οχημάτων σε πολλές αγορές του εξωτερικού για τοπική τελική συναρμολόγηση – μέχρι σήμερα περισσότερα από 750.000 κιτ συνολικά. Με περίπου 10.000 εργαζόμενους, το εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wörth είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος εργοδότης στο κρατίδιο της Ρηνανίας-Παλατινάτου.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr