Το BMW Group πούλησε συνολικά 75.891 αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα BMW και MINI σε όλο τον κόσμο το πρώτο εξάμηνο του 2022 – υπερδιπλασιάζοντας τις πωλήσεις των πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι (+110,3%). Αυτή η αύξηση υπογραμμίζει την εστίαση της εταιρείας στην ενίσχυση της ηλεκτροκίνησης και επιβεβαιώνει τη μεγάλη γοητεία που ασκούν τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα στους πελάτες σε όλο τον κόσμο.
«Παρά τις μεγάλες προκλήσεις, καταφέραμε να υπερδιπλασιάσουμε τις πωλήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων μας σε όλο τον κόσμο το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς», δήλωσε ο Pieter Nota, μέλος Δ.Σ. της BMW AG υπεύθυνος Πελατών, Μαρκών, Πωλήσεων. «Δεν είναι μόνο τα ηλεκτροκίνητα μοντέλα μας που εμπνέουν τους πελάτες σε όλο τον κόσμο: Χάρη στην καινοτόμα και βιώσιμη προϊοντική γκάμα μας, η μάρκα BMW ήταν για μία φορά ακόμα Νο.1 σε όλο τον κόσμο στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων το πρώτο εξάμηνο της χρονιάς», συνέχισε ο Nota.
Το BMW Group κατάφερε να επεκτείνει περαιτέρω την ηγετική του θέση στην πολυτελή κατηγορία το πρώτο εξάμηνο. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, η εταιρεία παρέδωσε στους πελάτες συνολικά 1.160.443 οχήματα BMW, MINI και Rolls-Royce. Συγκριτικά με το πρώτο εξάμηνο του 2021, το ισχυρότερο στην ιστορία της εταιρείας, οι πωλήσεις μειώθηκαν κατά 13,3%. Σε όλους τους κλάδους, η φετινή χρονιά συνεχίζει να επηρεάζεται από την γεωπολιτική κατάσταση στην Ανατολική Ευρώπη, τις επιπτώσεις των επαναλαμβανόμενων lockdown λόγω Covid στην Κίνα και τη συνεχιζόμενη έλλειψη ημιαγωγών.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr