Η σχεδίαση για το Scenic Vision της Renault ενσωματώνει κινητήρα υδρογόνου, ηλεκτροκινητήρα, μπαταρία, κυψέλη καυσίμου και δεξαμενή υδρογόνου. Η δεξαμενή των 2,5 κιλών βρίσκεται στο μπροστινό μέρος του οχήματος και, όπως είπε η Renault, θα χρειαστούν περίπου πέντε λεπτά για να γεμίσει.
Σύμφωνα με ένα έγγραφο που δημοσιεύθηκε την Πέμπτη και περιέγραφε την ιδέα, η μπαταρία 40 κιλοβατώρων του Scenic Vision είναι ανακυκλώσιμη και θα παράγεται σε μια εγκατάσταση στη Γαλλία έως το 2024.
Σε δήλωσή του, ο Gilles Vidal, ο οποίος είναι διευθυντής σχεδιασμού στη Renault, είπε ότι η ιδέα «προϊδεάζει την εξωτερική σχεδίαση του νέου 100% ηλεκτρικού μοντέλου Scénic για το 2024». Η εταιρεία είπε ότι το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης υδρογόνου ήταν «μέρος ενός πιο μακροπρόθεσμου οράματος, μετά το 2030».
Η ευρεία ιδέα είναι ότι η κυψέλη καυσίμου υδρογόνου του Scenic Vision θα βοηθούσε στην επέκταση της εμβέλειας του οχήματος σε μεγαλύτερα ταξίδια. «Από το 2030 και μετά, όταν το δίκτυο των σταθμών υδρογόνου είναι αρκετά μεγάλο, θα μπορείτε να οδηγείτε έως και 800 χιλιόμετρα [λίγο πάνω από 497 μίλια] … χωρίς να σταματήσετε να φορτίζετε την μπαταρία», ανακοίνωσε η Renault.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr