Η μάρκα BMW έκλεισε το 2021 με θετικό πρόσημο στις παγκόσμιες πωλήσεις, +9,1% (2.213.795 οχήματα) έναντι της προηγούμενης χρονιάς. Χάρη στη νεανική και ελκυστική προϊοντική γκάμα της, η BMW κατέγραψε τον υψηλότερο αριθμό πωλήσεων στην ιστορία της.
Το 2021 κυριάρχησε η τάση της ηλεκτροκίνησης.
Το 2021, το 13% των οχημάτων BMW και MINI που πωλήθηκαν σε όλο τον κόσμο – συνολικά 328.316 μονάδες (+70,4 %) – ήταν ηλεκτροκίνητα. Στην Ευρώπη το ποσοστό αυτό ήταν ήδη πάνω από 23% (225.415 μονάδες).
Με πωλήσεις 37.939 BMW iX3 το 2021, περίπου η μία στις δέκα BMW X3 που παραδόθηκαν στους πελάτες σε όλο τον κόσμο ήταν αμιγώς ηλεκτρική. Το ίδιο διάστημα, ένας στους τρεις πελάτες που αγόρασε 3θυρο μοντέλο MINI επέλεξε την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση* (34.851 μονάδες). Την ίδια στιγμή, το BMW i3, το μοναδικό, αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της compact κατηγορίας, διατήρησε την ανοδική του πορεία για ένατη χρονιά: Με 28.216 μονάδες, το BMW i3 αύξησε τις πωλήσεις του κατά 5,4% συγκριτικά με τα αποτελέσματα της προηγούμενης χρονιάς.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr