Παράλληλα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα προχωρήσει στη λειτουργία γραφείου πωλήσεων και εξυπηρέτησης στην Ελλάδα αλλά και στη δημιουργία τμήματος R&D για την ηλεκτροκίνηση σε συνεργασία με το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Όπως τόνισε χτες ο καθηγητής Ούλριχ Χέρμαν, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της εταιρείας, κατά τη διάρκεια ειδικής εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε χθες στην Αθήνα, που στήριξε το Ελληνογερμανικό Εμπορικο και Βιοιμηχανικό Επιμελητήριο. σκοπός δεν είναι μόνο η κυκλοφορία νέων μικρών αυτοκινήτων πόλης σε προσιτές τιμές αλλά και η αλλαγή του τρόπου παραγωγής τους. Άλλωστε η Next.e.GO Mobile που αξιοποιεί τμήματα μηχανολογικού εξοπλισμού από τη Bosch προωθεί ένα καινοτόμο τρόπο παραγωγής χωρίς μεγάλα κεντρικά εργοστάσια. Όπως ανέφερε το στέλεχος της εταιρίας η καινοτομία, πέρα από τις γραμμές της «έξυπνης» παραγωγής στηρίζεται σε μια σειρά μικροεργοστασίων, δυνατότητας παραγωγής έως 30.000 οχημάτων ετησίως, αλλά τα οποία μπορούν να είναι κερδοφόρα με ακόμη και 10.000 οχήματα ετησίως.
Στο πλαίσιο αυτής της στρατηγικής η γερμανική εταιρεία θέλει να εγκατασταθεί στη χώρα μας αξιοποιώντας και τη γειτνίαση με τη Βουλγαρία, όπου υπάρχουν και μονάδες της Bosch, αλλά και μια υπό κατασκευή μονάδα δική της
Αξίζει να σημειωθεί ότι ήδη ένα εργοστάσιο βρίσκεται στο Άαχεν της Γερμανίας απ’ όπου ξεκίνησε η εταιρεία και το δεύτερο κατασκευάζεται στο Λόβετς της Βουλγαρίας.
Μάλιστα στη γειτονική χώρα οι απαραίτητες αδειοδοτήσεις δόθηκαν μέσα σε διάστημα ολίγον μηνών ενώ η συμφωνία με τη βουλγαρική κυβέρνηση υπεγράφη στις 15 Ιουλίου.
Το ύψος της επένδυσης υπολογίζεται στα 143 εκατ. ευρώ ενώ έχει συμφωνηθεί η κρατική επιδότηση της επένδυσης με το ποσό των 34 εκατ. ευρώ, το οποίο θα πληρωθεί σε τρεις δόσεις με την πρώτη να καταβάλλεται όταν θα ξεκινήσει η παραγωγή αυτοκινήτων και η τελευταία όταν η παραγωγή φτάσει τα 20.000 αυτοκίνητα κάθε χρόνο.
Παράλληλα, σύμφωνα με πληροφορίες, η γερμανική εταιρεία εξετάζει την εισαγωγής της σε χρηματιστήριο, είτε της ΕΕ είτε των ΗΠΑ. ώστε να αντλήσει περαιτέρω κεφάλαια. Ήδη έχει συγκεντρώσει κεφάλαια ύψους 310 εκατ. ευρώ. Υπενθυμίζεται ότι η εταιρίαιδρύθηκε το 2015 από τον καθηγητή Günther Schuh στο Πανεπιστήμιο του Άαχεν, και η βασική ιδέα του ήταν να κατασκευάσει ηλεκτρικά αυτοκίνητα όσο το δυνατόν πιο απλά και φθηνά.
Το 2019 με αφορμή χρηματοοικονομικά προβλήματα, που οδήγησαν σε αίτηση πτώχευσης το 2020, εισήλθε η ND Group ως επενδυτής.
Γιώργος Αλεξάκης
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr