Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής αυτοκινήτων στον κόσμο από πλευράς όγκου, που ήταν πρωτοπόρος στα υβριδικά βενζινοκίνητα και ηλεκτρικά αυτοκίνητα με το γνωστό μοντέλο Prius, κινείται γρήγορα για να προσφέρει το πρώτο του τελείως ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι τον επόμενο χρόνο.
Η Toyota, η οποία θεωρείται ο ηγέτης στην κατασκευή μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα, είπε ότι σκοπεύει να μειώσει το κόστος των μπαταριών της κατά τουλάχιστον 30%, δουλεύοντας πάνω στα υλικά που χρησιμοποιούνται και στον τρόπο που είναι κατασκευασμένα τα «κελιά».
“Μετά, για το αυτοκίνητο, θέλουμε να βελτιώσουμε την κατανάλωση ενέργειας, που είναι ένας δείκτης της ποσότητας του ηλεκτρικού ρεύματος που χρησιμοποιείται ανά χιλιόμετρο, κατά 30%, ξεκινώντας με το Toyota bZ4X” δήλωσε ο Διευθυντής Τεχνολογίας, Masahiko Maeda.
Η εταιρεία έχει, επίσης, το προβάδισμα στην μαζική παραγωγή στερεών μπαταριών, το οποίο είναι μία σημαντική αλλαγή για τους κατασκευαστές αυτοκινήτων γιατί έχουν πιο συμπυκνωμένη ενέργεια, φορτίζουν πιο γρήγορα και είναι λιγότερο πιθανό να πιάσουν φωτιά. Αν αναπτυχθούν επιτυχώς, μπορούν να αντικαταστήσουν τις υγρές μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Ο Maeda είπε ότι θα ξεκινήσει η παραγωγή στερεών μπαταριών μέχρι τα μέσα του 2020.
“Ψάχνουμε ακόμα τα καλύτερα υλικά για να χρησιμοποιήσουμε” πρόσθεσε.
Οι προσπάθειες για την μαζική παραγωγή στερεών μπαταριών έχουν συναντήσει εμπόδια καθώς είναι δύσκολο να κατασκευαστούν και είναι πιθανό να ραγίσουν όταν επεκτείνονται και συστέλλονται κατά τη χρήση.
Η Toyota σκοπεύει να χρησιμοποιήσει τις στερεές μπαταρίες στα υβριδικά της αυτοκίνητα, όπως το Prius.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr