Με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του ΣΕΑΑ οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων τον περασμένο μήνα και από την αρχή του έτους έχουν ως εξής:
Αύγουστος 2021 | Αύγουστος 2020 | Αύγουστος 2019 | Μεταβολή 2021/2020 | Μεταβολή 2021/2019 | |
Καινούργια επιβατικά | 6.200 | 6.853 | 9.594 | -9,5% | -35,4% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 1.008 | 510 | 809 | +97,6% | +24,6% |
Καινούργια λεωφορεία | 33 | 15 | 6 | +120,0% | +450,0% |
| |||||
Ιανουάριος - Αύγουστος 2021 | Ιανουάριος - Αύγουστος 2020 | Ιανουάριος - Αύγουστος 2019 | Μεταβολή Ιαν.-Αυγ. 2021/2020 | Μεταβολή Ιαν.-Αυγ. 2021/2019 | |
Καινούργια επιβατικά | 75.148 | 52.939 | 86.873 | +42,0% | -13,5% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 7.431 | 4.760 | 5.777 | +56,1% | +28,6% |
Καινούργια λεωφορεία | 279 | 201 | 281 | +38,8% | -0,7% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Αύγουστο, έχει ως εξής:
Segment | Αύγουστος 2021 | Αύγουστος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος –Αύγουστος 2021 | Ιανουάριος -Αύγουστος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
A | 9,5% | 9,6% | -0,1 | 10,4% | 9,2% | +1,2 |
A-SUV | 0,9% | 1,1% | -0,1 | 1,3% | 1,5% | -0,2 |
A TOTAL | 10,5% | 10,7% | -0,2 | 11,6% | 10,6% | +1,0 |
B | 21,9% | 32,5% | -10,6 | 27,8% | 29,2% | -1,4 |
B-SUV | 21,8% | 18,0% | +3,9 | 21,4% | 18,5% | +2,9 |
B TOTAL | 43,7% | 50,5% | -6,7 | 49,2% | 47,8% | +1,4 |
C | 14,5% | 13,4% | +1,1 | 12,8% | 13,4% | -0,6 |
C-SUV | 23,3% | 18,5% | +4,7 | 20,3% | 21,7% | -1,4 |
C TOTAL | 37,7% | 31,9% | +5,8 | 33,0% | 35,1% | -2,0 |
D | 2,2% | 2,0% | +0,2 | 1,8% | 1,5% | +0,3 |
D-SUV | 3,8% | 2,5% | +1,3 | 2,5% | 2,7% | -0,2 |
D TOTAL | 5,9% | 4,5% | +1,4 | 4,3% | 4,1% | +0,1 |
E | 0,1% | 0,4% | -0,3 | 0,1% | 0,2% | -0,1 |
E-SUV | 0,3% | 0,2% | +0,1 | 0,4% | 0,3% | +0,1 |
E TOTAL | 0,4% | 0,6% | -0,2 | 0,5% | 0,5% | +0,0 |
F-G | 0,0% | 0,1% | -0,1 | 0,0% | 0,1% | +0,0 |
F-G-SUV | 0,1% | 0,3% | -0,2 | 0,1% | 0,2% | +0,0 |
F-G TOTAL | 0,2% | 0,4% | -0,2 | 0,2% | 0,2% | -0,1 |
SPORTS | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,2% | 0,2% | +0,0 |
MPV | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
MPV-M/COMBI | 1,4% | 1,0% | +0,4 | 0,9% | 1,3% | -0,4 |
| 100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 |
(Εκ των οποίων SUV | 50,2% | 40,6% | +9,7 | 45,9% | 44,8% | +1,1) |
Αύγουστος 2021 | Αύγουστος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος – Αύγουστος 2021 | Ιανουάριος – Αύγουστος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Ιουν. ‘21* | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Ιουν. ‘20* | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
Βενζίνη | 46,5% | 56,8% | -10,3 | 51,4% | 57,6% | -6,2 | 41,9% | 52,1% | -10,2 |
Πετρέλαιο | 16,4% | 27,3% | -10,9 | 18,0% | 26,7% | -8,7 | 21,7% | 29,7% | -8,0 |
Υβριδικά (HEV) | 26,1% | 11,4% | +14,7 | 22,1% | 12,6% | +9,4 | 18,8% | 9,5% | +9,4 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 6,3% | 2,2% | +4,1 | 5,6% | 1,2% | +4,4 | 15,0% | 6,9% | +8,0 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 2,7% | 1,9% | +0,8 | 1,3% | 1,7% | -0,4 | 2,5% | 1,7% | +0,7 |
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 2,0% | 0,4% | +1,6 | 1,6% | 0,1% | +1,5 |
*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr