Οι πωλήσεις ανέκαμψαν με αύξηση 41% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, κατά την οποία επηρεάστηκαν από την πανδημία. Ωστόσο, η εταιρεία κατέγραψε επίσης ισχυρή αύξηση πωλήσεων κατά 12% και σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2019, χρονικό διάστημα το οποίο είναι σαφώς πιο ενδεικτικό, καθώς η αγορά δεν αντιμετώπιζε τις επιπτώσεις του Covid-19. Ο κυλιόμενος όγκος πωλήσεων 12μήνου ήταν περίπου 775.000 αυτοκίνητα, επίδοση που απέχει ελάχιστα από τον στόχο των 800.000 που είχε τεθεί μία δεκαετία πριν.
«Η εταιρεία συνέχισε να καταγράφει ισχυρή ανάπτυξη, παρά την έλλειψη ημιαγωγών που έπληξε όλη τη βιομηχανία. Ωστόσο, ακόμη πιο σημαντικό είναι το ότι δείξαμε πως αποτελούμε ηγετική δύναμη στον εξελισσόμενο μετασχηματισμό της αυτοκινητοβιομηχανίας», δήλωσε ο Håkan Samuelsson (Χόκαν Σάμιουελσον), CEO της Volvo Cars.
Η Volvo Cars στοχεύει να γίνει η εταιρεία που αλλάζει ταχύτερα από οποιαδήποτε άλλη στον κλάδο και να εξελιχθεί σε μία εταιρεία αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων έως το 2030.
Η απήχηση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volvo εκφράστηκε κατά το πρώτο εξάμηνο από τη ζήτηση που παρουσίασαν τα μοντέλα της σειράς Volvo Recharge. Οι πωλήσεις τόσο των αμιγώς ηλεκτρικών όσο και των plug-in υβριδικών Volvo αυξήθηκαν σημαντικά και πλέον αντιπροσωπεύουν το 25% των συνολικών πωλήσεων της εταιρείας παγκοσμίως. Πρόκειται για το υψηλότερο μερίδιο πωλήσεων ηλεκτροκίνητων μοντέλων ως ποσοστό των συνολικών πωλήσεων ανάμεσα στους παραδοσιακούς κατασκευαστές αυτοκινήτων.
Στο πλαίσιο της πορείας της εταιρείας προς τη δημιουργία μιας γκάμας αποκλειστικά ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων, η Volvo Cars έχει ήδη λανσάρει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της, το Volvo C40 Recharge. Συγχρόνως, αποκρυστάλλωσε τη στρατηγική των online πωλήσεών της ώστε να ανταποκρίνεται στη συμπεριφορά των καταναλωτών, η οποία επίσης μεταβάλλεται. Από εδώ και στο εξής, όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά Volvo θα είναι διαθέσιμα αποκλειστικά μέσω του volvocars.com. Οι πελάτες μπορούν να δώσουν την παραγγελία τους στον τόπο που προτιμούν, είτε στο σπίτι τους είτε σε ένα Volvo Studio είτε με τη βοήθεια ενός Επίσημου Διανομέα. Οι online πωλήσεις της εταιρείας λειτουργούν πλέον σε αρκετές αγορές με διαφανείς και ευέλικτες προσφορές για τους πελάτες, στις οποίες συμπεριλαμβάνονται πακέτα service και επισκευών, καθώς και προτάσεις ολοκληρωμένης ασφάλισης. Οι συνδρομές στο πρόγραμμα Care by Volvo πενταπλασιάστηκαν στη διάρκεια του πρώτου εξαμήνου και αντιπροσωπεύουν πλέον περισσότερα από 10.000 συμβόλαια.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr