Ιούνιος 2021 | Ιούνιος 2020 | Ιούνιος 2019 | Μεταβολή 2021/2020 | Μεταβολή 2021/2019 | |
Καινούργια επιβατικά | 13.877 | 8.249 | 13.133 | +68,2% | +5,7% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 923 | 786 | 814 | +17,4% | +13,4% |
Καινούργια λεωφορεία | 61 | 19 | 46 | +221,1% | +32,6% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 5.701 | 4.889 | 5.097 | +16,6% | +11,9% |
| |||||
Ιανουάριος - Ιούνιος 2021 | Ιανουάριος - Ιούνιος 2020 | Ιανουάριος - Ιούνιος 2019 | Μεταβολή Ιαν.-Ιουν. 2021/2020 | Μεταβολή Ιαν.-Ιουν. 2021/2019 | |
Καινούργια επιβατικά | 58.364 | 36.570 | 65.557 | +59,6% | -11,0% |
Καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) | 5.434 | 3.500 | 4.239 | +55,3% | +28,2% |
Καινούργια λεωφορεία | 201 | 144 | 267 | +39,6% | -24,7% |
Καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) | 22.621 | 15.551 | 19.080 | +45,5% | +18,6% |
Σύμφωνα με πρώτους υπολογισμούς, η πρόοδος στα segments επιβατικών και στην κατανομή ανά καύσιμο, ως τον Ιούνιο, έχει ως εξής:
Segment | Ιούνιος 2021 | Ιούνιος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος -Ιούνιος 2021 | Ιανουάριος -Ιούνιος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) |
A | 12,4% | 7,5% | +5,0 | 10,2% | 8,9% | +1,3 |
A-SUV | 1,2% | 1,4% | -0,2 | 1,2% | 1,7% | -0,6 |
A TOTAL | 13,7% | 8,9% | +4,7 | 11,4% | 10,6% | +0,8 |
B | 26,9% | 28,3% | -1,4 | 28,8% | 28,9% | -0,1 |
B-SUV | 23,9% | 17,9% | +6,0 | 21,2% | 18,1% | +3,1 |
B TOTAL | 50,8% | 46,2% | +4,7 | 50,0% | 47,0% | +3,0 |
C | 11,8% | 15,7% | -4,0 | 12,5% | 13,5% | -1,0 |
C-SUV | 17,9% | 23,7% | -5,8 | 20,1% | 22,4% | -2,2 |
C TOTAL | 29,6% | 39,4% | -9,8 | 32,7% | 35,8% | -3,2 |
D | 1,7% | 1,2% | +0,5 | 1,8% | 1,4% | +0,4 |
D-SUV | 2,2% | 2,7% | -0,5 | 2,3% | 2,6% | -0,3 |
D TOTAL | 3,9% | 3,9% | +0,0 | 4,2% | 4,0% | +0,1 |
E | 0,1% | 0,2% | -0,1 | 0,1% | 0,2% | -0,1 |
E-SUV | 0,4% | 0,3% | +0,1 | 0,4% | 0,3% | +0,1 |
E TOTAL | 0,5% | 0,5% | +0,0 | 0,5% | 0,5% | +0,0 |
F-G | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,0% | 0,1% | +0,0 |
F-G-SUV | 0,1% | 0,1% | +0,0 | 0,1% | 0,1% | +0,0 |
F-G TOTAL | 0,2% | 0,2% | +0,0 | 0,2% | 0,2% | +0,0 |
SPORTS | 0,2% | 0,2% | +0,0 | 0,2% | 0,2% | +0,0 |
MPV | 0,2% | 0,1% | +0,1 | 0,2% | 0,1% | +0,0 |
MPV-M/COMBI | 0,9% | 0,7% | +0,2 | 0,8% | 1,5% | -0,7 |
| 100,0% | 100,0% | 0,0 | 100,0% | 100,0% | 0,0 |
(Εκ των οποίων SUV | 45,7% | 46,1% | -0,4 | 45,4% | 45,3% | +0,1) |
Ιούνιος 2021 | Ιούνιος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Ιανουάριος – Ιούνιος 2021 | Ιανουάριος – Ιούνιος 2020 | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Μαρ. ‘21* | Μερίδιο αγοράς στην ΕΕ Ιαν.-Μαρ. ‘20* | Διαφορά (μονάδες μεριδίου) | |
Βενζίνη | 56,2% | 56,2% | +0,0 | 52,2% | 56,7% | -4,5 | 42,2% | 52,3% | -10,1 |
Πετρέλαιο | 14,7% | 28,5% | -13,8 | 18,7% | 27,6% | -8,9 | 23,2% | 29,9% | -6,7 |
Υβριδικά (HEV) | 20,4% | 12,6% | +7,8 | 21,2% | 12,9% | +8,3 | 18,4% | 9,4% | +9,0 |
Επαναφορτιζόμενα (BEV-PHEV) | 5,9% | 1,0% | +4,9 | 5,5% | 1,0% | +4,5 | 13,9% | 6,8% | +7,1 |
Φυσικό αέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 1,0% | 1,6% | -0,6 | 1,1% | 1,7% | -0,6 | 2,4% | 1,6% | +0,8 |
Υγραέριο (αμιγώς ή διπλού καυσίμου) | 1,8% | 0,1% | +1,7 | 1,3% | 0,0% | +1,3 |
*Εκδίδονται σε 3μηνιαία βάση
Σε επίπεδο ΕΕ, με βάση τα στοιχεία του Ευρωπαϊκού Συνδέσμου Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (www.acea.be), η αγορά των επιβατικών κινήθηκε ως και το Μάιο ως εξής:
Μάιος 2021 | Μάιος 2020 | Μεταβολή | Ιανουάριος –Μάιος 2021 | Ιανουάριος –Μάιος 2020 | Μεταβολή | |
ΕΕ | 891.665 | 581.186 | +53,4% | 4.314.264 | 3.331.840 | +29,5% |
ΕΕ 14 | 781.329 | 515.879 | +51,5% | 3.813.833 | 2.928.760 | +30,2% |
ΕΕ+ EFTA | 927.058 | 603.589 | +53,6% | 4.480.553 | 3.461.716 | +29,4% |
Ελλάδα | 10.850 | 4.497 | +141,3% | 44.487 | 28.321 | +57,1% |
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr