Μάλιστα, η ημερομηνία που δημοσιοποίησε η γερμανική εταιρεία, η οποία είναι μέλος του ομίλου Stellantis (PSA-Fiat-Chrysler), είναι από τις πιο φιλόδοξες έως τώρα. Από τους ανταγωνιστές της, ο όμιλος Volkswagen αισιοδοξεί ότι μέχρι το 2030 το 60% των πωλήσεών του στην Ευρώπη και το 50% συνολικά σε όλον τον κόσμο θα αφορά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η Audi, από την άλλη, θα σταματήσει να παράγει αυτοκίνητα με παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2033.
Η Jaguar γνωστοποίησε προσφάτως ότι τα αυτοκίνητά της θα είναι 100% ηλεκτροκίνητα έως το 2025. Μέχρι το 2030, οι εταιρείες Ford και Volvo στοχεύουν να αποσύρουν τους βενζινοκινητήρες και τους ντιζελοκινητήρες από την Ευρώπη.
Ο Λοχσέλερ σημείωσε, επιπλέον, ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της οποίας είναι διευθυντής ευελπιστεί να προσφέρει μόνο ηλεκτροκίνητα οχήματα στην Κίνα, όπου, βέβαια, οι πωλήσεις του ομίλου Stellantis μέχρι στιγμής είναι εξαιρετικά χαμηλές. Η εταιρεία αναμένεται να ρίξει εξάλλου στην αγορά, γύρω στα μέσα της δεκαετίας, μια νέα, ηλεκτροκίνητη εκδοχή του σπορ αυτοκινήτου Manta που είχε λανσάρει τη δεκαετία του 1970.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr