Συγκεκριμένα, όπως αναφέρει σε ανακοίνωσή του ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Μοτοσυκλετών, βάσει του νέου νόμου επιτρέπεται:
- Η οδήγηση μοτοποδηλάτων: (κατηγορία ΑΜ) από οδηγούς που κατέχουν την άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (Β) πάνω από έξι έτη και έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 27 ετών.
- Η οδήγηση ελαφρού δικύκλου: (κατηγορία Α1), μόνο εντός της Ελλάδας από οδηγούς που κατέχουν άδεια οδήγησης αυτοκινήτου (Β) πάνω από έξι έτη, έχουν συμπληρώσει την ηλικία 27 ετών και έχουν ολοκληρώσει πέντε ώρες σχετικής εκπαίδευσης.
Το νέο πλαίσιο ισοδυναμιών αποτελεί διαχρονικό αίτημα του ευρύτερου κλάδου δικύκλων στη χώρα μας, και εναρμονίζεται με ευρωπαϊκή οδηγία που ισχύει εδώ και 15 χρόνια. Έχει εφαρμοστεί με επιτυχία εδώ και πολλά χρόνια σε διάφορα κράτη της Ευρωπαϊκής Ένωσης με διαπιστωμένα οφέλη τόσο στην αστική μετακίνηση όσο και την οδική ασφάλεια.
Ο Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του ΣΕΜΕ, κ. Σωτήρης Χατζίκος χαιρέτησε τη νομοθετική παρέμβαση:
«Ο ΣΕΜΕ στέκεται πάντα αρωγός σε κάθε πρωτοβουλία που προάγει την αστική κινητικότητα και βελτιώνει την οδική ασφάλεια. Θεωρούμε ότι ο νέος νόμος εισάγει και στην χώρα μας μια ισορροπημένη ρύθμιση στο θέμα των ισοδυναμιών, διευκολύνοντας την πρόσβαση των πολίτων σε ένα προσιτό, αποτελεσματικό και ασφαλές μέσο για την αστική μετακίνησή τους. Είμαστε βέβαιοι ότι, όπως και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, οι μακροπρόθεσμα ωφελημένοι από αυτή την ρύθμιση θα είναι η αστική κινητικότητα και η οδική ασφάλεια».
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr