Ο ίδιος ανέφερε ότι «ο σπόρος έχει μπει και επέδρασε θετικά το σχετικό νομοσχέδιο που ψηφίστηκε. Ο αριθμός δεν είναι μεγάλος, αλλά η ηλεκτροκίνηση διεισδύει πλέον στο σύστημα μεταφορών της χώρας. Γίνεται μία προσπάθεια να προχωρήσει ένα σύνθετο εγχείρημα, πέραν της αγοράς ηλεκτροκίνητων με οικονομικά κίνητρα, αλλά το βασικό σημείο είναι η υποστήριξη του χρήστη».
Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εργάζεται σε τρεις άξονες:
- Αδειοδότηση εξιδεικευμένων συνεργειών και ειδική άδεια τεχνίτη ηλεκτρικών οχημάτων
Ήδη γίνεται διαβούλευση για επικαιροποίηση προδιαγραφών των φορτιστών για ένα επαρκές δίκτυο φόρτισης.
- Δημιουργείται μητρώο φορέων για να παρέχει στοιχεία (πχ ο οδηγός θα ενημερώνεται για σημεία φόρτισης, κόστος ακόμη κι αν υπάρχει ουρά για να φορτίσει).
- Ο τρίτος άξονας έχει να κάνει με την χρηματοδότηση.
«Προσφέρουμε απλό γρήγορο μοντέλο σχεδιασμού έργων βιώσιμης αστικής μικροκινητικότητας στους δήμους και τις περιφέρειες. Η ΕΕ δίνει μεγάλη βάση σε αυτά τα σχέδια. Με τη θέσπιση κανόνων για τα ελαφρά οχήματα μικροκινητικότητας ενσωματώνουμε νέες μορφές ηλεκτροκίνησης που θα λειτουργήσουν συμπληρωματικά, καθιστώντας την Ελλάδα ως χώρα που θα έχει στο κανονιστικό της πλαίσιο οχήματα μικροκινητικότητας. Συνεχείς οι προσπάθειές μας για τον εξηλεκτρισμό της Ελλάδας», τόνισε.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr