Η CUPRA προχωρά σε μια νέα εποχή. Τρία χρόνια μετά τo λανσάρισμα της ως ανεξάρτητη μάρκα στην Terramar, το 2021 θεωρείτε μία σημαντική χρονιά καθώς φαίνεται να είναι η χρονιά για την ώθηση του μετασχηματισμού της εταιρείας και της απόδειξης ότι η ηλεκτροκίνηση και η απόδοση είναι ένας τέλειος συνδυασμός με τις έξι plug-in υβριδικές εκδόσεις καθώς και το πρώτο 100% ηλεκτρικό μοντέλο, το CUPRA Born. Στο πλαίσιο των εορτασμών για την τρίτη επέτειο της εταιρείας, η CUPRA Tribe μέσω της εικονικής πλατφόρμας CUPRA e-Garage αποκάλυψε τα σχέδιά της για το μέλλον σε μια ψηφιακή εκδήλωση στην οποία συμμετείχαν διακεκριμένοι καλεσμένοι, συμπεριλαμβανομένων των πρεσβευτών Marc ter Stegen και Fernando Belasteguín, των οδηγών αγώνων Mattias Ekström, Jordi Gené και Mikel Azcona, και του executive co-producer του Game of Thrones, Vince Gerardis.
Η CUPRA ήρθε για να μείνει Ο Πρόεδρος της CUPRA Wayne Griffiths ξεκίνησε την εκδήλωση λέγοντας: «Η CUPRA έχει εκπλήξει όλους σε αυτά τα τρία χρόνια ενώ συνέχισε να μεγαλώνει κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Αυτά τα εξαιρετικά αποτελέσματα μας κάνουν αισιόδοξους να προσπαθήσουμε πιο σκληρά το 2021. Φέτος θέλουμε να διπλασιάσουμε τον όγκο των πωλήσεων του 2020 και να επιτύχουμε ένα mix 10% του συνολικού όγκου πωλήσεων της εταιρείας». Από την ίδρυσή της το 2018, η CUPRA ξεπέρασε όλες τις αρχικές προσδοκίες με την επίτευξη 65.000 πωλήσεων και διψήφιο ρυθμό αύξησης. Μετά το λανσάρισμα μιας νέας γκάμας προϊόντων καθώς και του πρώτου μοντέλου που αναπτύχθηκε αποκλειστικά για τη μάρκα, του Formentor, η CUPRA επιτάχυνε την ανάπτυξή της και τον Ιανουάριο του 2021 έγινε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα και πέτυχε το δεύτερο συνεχόμενο μηνιαίο ρεκόρ πωλήσεων. Τρεις στρατηγικοί πυλώνες το 2021 Προκειμένου να επιτύχει τους στόχους της για το τρέχον έτος, η στρατηγική της CUPRA βασίζεται σε τρεις πυλώνες: ενίσχυση της γκάμας των προϊόντων προς τον εξηλεκτρισμό, εφαρμογή νέας στρατηγικής διανομής για την ενίσχυση της παγκόσμιας παρουσίας της και εξεύρεση νέων εμπειριών για τη δημιουργία του κόσμου της μάρκας.
Ο εξηλεκτρισμός θα είναι το κλειδί για την ανάπτυξη της CUPRA το 2021. Με τις έξι υβριδικές εκδόσεις των CUPRA Leon και CUPRA Formentor, παράλληλα με το CUPRA Ateca, η μάρκα στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στην Ευρώπη και να έχει διύσδειση και στις πιο εξηλεκτρισμένες αγορές, όπως η Νορβηγία και οι Κάτω Χώρες. Στόχος της μάρκας είναι το 50% των συνολικών πωλήσεων του Formentor να είναι plug-in υβριδικές εκδόσεις.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr