To DS 4., το νέο μοντέλο της γαλλική φίρμας παρουσιάστηκε και είνα έτοιμο να κατέβει στην αρένα των μεσαίων μοντέλων με premium χαρακτηριστικά.
Με πλάτος 1,83 μέτρα και μεγάλους τροχούς 720 χιλιοστών (με ζάντες αλουμινίου έως 20 ιντσών), μήκος που θεμελιώνει τις συμπαγείς διαστάσεις των 4,40 μέτρων και ύψος 1,47 μέτρα, η σιλουέτα είναι εντυπωσιακή και ως παρουσία στο δρόμο γίνεται πραγματικά επιβλητική.
Το DS 4 CROSS παίζει με την οπτική αντίληψη ενός SUV με διαφορετική προσέγγιση στη σχεδίαση του κάτω μέρους του προφυλακτήρα που τονίζεται από ειδική επεξεργασία του πλαστικού για προστασία και το μαύρο ματ χρώμα.
Ρευστός εσωτερικός σχεδιασμός
Το DS 4 ξεχωρίζει για το ψηφιακό εσωτερικό του που προσφέρει κορυφαία εργονομία και καινοτομία, και στοχεύει στη δημιουργία απόλυτης ηρεμίας μέσα στην καμπίνα του.
Το ταξίδι με το DS 4 ανάγεται σε τέχνη, με τη νέα διάταξη των χειριστηρίων και των διακοπτών, που βρίσκονται ομαδοποιημένοι σε τρεις ζώνες διεπαφής για απλοποίηση της εμπειρίας. Το Clous de Paris guilloche, το μοτίβο που είναι εμπνευσμένο από την υψηλή ωρολογοποιία, εντοπίζεται και κάνει ξεχωριστά τα ακόλουθα χαρακτηριστικά:
- Στο ταμπλό συνδυάζει τα χειριστήρια για τον κλιματισμό και το DS AIR: τους “αόρατους” αεραγωγούς.
- Στους διακόπτες των ηλεκτρικών παραθύρων που ευθυγραμμίζονται με τους πλευρικούς αεραγωγούς που βρίσκονται ενσωματωμένοι στις πόρτες.
- Στο σύμπλεγμα του DS SMART TOUCH, μιας οθόνης αφής 5 ιντσών που συνδέεται με το σύστημα DS IRIS και του DS E-TOGGLE, ενός συμπαγούς χειριστηρίου για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.
Επαυξημένη τεχνολογία
Με βάση μια σημαντική εξέλιξη της πλατφόρμας EMP2 με 70% νέα ή αποκλειστικά εξαρτήματα, το DS 4 προσφέρει υβριδική τεχνολογία plug-in από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του (με 225 ίππους και δυνατότητα κίνησης με μηδενικούς ρύπους στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία για περισσότερα από 50 χιλιόμετρα στον συνδυασμένο κύκλο WLTP). Το νέο σύστημα ψυχαγωγίας, αλλά και τα συστήματα υποστήριξης οδηγού που δεν έχουν ακόμη παρουσιαστεί στην κατηγορία των Premium C, μαζί με ένα καινοτόμο σύστημα προβολής πληροφοριών κάνουν το DS 4 να ξεχωρίζει.
Ηλεκτρική Τεχνολογία E-TENSE
Η χαρισματική αρθρωτή πλατφόρμα επιτρέπει στο μοντέλο να φιλοξενεί διαφορετικά είδη κινητήρα. Η νέα εκδοχή της πλατφόρμας EMP2 εξελίχθηκε ειδικά για το DS 4 και έχει επιτρέψει τη βελτίωση πολλών χρήσιμων χαρακτηριστικών, προσφέροντας ταυτόχρονα στο σχεδιασμό μια νέα ελευθερία έκφρασης που δίνει ένα ξεχωριστό σχήμα με πρωτοφανείς αναλογίες για τα δεδομένα της κατηγορίας.
Υβριδικό plug-in, βενζινοκίνητο και diesel
Ο δις πρωταθλητής της Formula E το 2019 και το 2020, η DS Automobiles, βρίσκεται στην αιχμή του εξηλεκτρισμού των μετακινήσεων. Η νέα έκδοση της πλατφόρμας EMP2 σχεδιάστηκε για να φιλοξενήσει ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης νέας γενιάς χωρίς να υπάρχουν συμβιβασμοί στη χρηστικότητα και στην ευρυχωρία. Ένας υπερτροφοδοτούμενος τετρακύλινδρος κινητήρας 180 ίππων συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 110 ίππων και το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8, για συνδυαστική απόδοση ισχύος 225 ίππων. Τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία με νέες, πιο συμπαγείς και μεγαλύτερες σε χωρητικότητα κυψέλες που βρίσκονται πίσω από τη ζώνη παραμόρφωσης σε περίπτωση ατυχήματος, που προσφέρει αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (συνδυασμένος κύκλος WLTP).
Οι εκδόσεις PureTech 130, 180 και 225 ίππων, καθώς και μια έκδοση 130 ίππων Diesel BlueHDi θα προσφέρονται ταυτόχρονα. Όλα αυτά τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα μόνο με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.
Συνδεσιμότητα με κομψό και ψηφιακό εσωτερικό
Για τις λύσεις συνδεσιμότητας, προτεραιότητα ήταν η παροχή της μεγαλύτερης ευκολίας για τον οδηγό, προκειμένου να μη χρειάζεται να πάρει καθόλου τα μάτια του από το δρόμο, κάτι που αποτελεί και ένα αδιαμφισβήτητο όφελος για την ασφάλεια. Με την ονομασία DS EXTENDED HEAD-UP DISPLAY, η πρωτοποριακή οπτική εμπειρία είναι το πρώτο βήμα προς την επαυξημένη πραγματικότητα. Με τη νέα αυτή συναρπαστική τεχνολογία, ζωτικές πληροφορίες που αφορούν στην οδήγηση, προβάλλονται απευθείας στο δρόμο. Χρησιμοποιώντας συγκεκριμένη τεχνική, τα δεδομένα εμφανίζονται τέσσερα μέτρα μπροστά από το παρμπρίζ, σε ιδανική γωνία για ανάγνωση από τον οδηγό. Βασικές πληροφορίες όπως η ταχύτητα, τα βοηθητικά προγράμματα οδήγησης, η πλοήγηση, τα προειδοποιητικά μηνύματα ή ακόμη και ο τίτλος της μουσικής που παίζει στο ηχοσύστημα ή η κλήση που λαμβάνουν στο συνδεδεμένο smartphone, θα προβάλλονται στο δρόμο.
Έλεγχος με φωνητικές εντολές και χειρονομίες για το DS IRIS SYSTEM που ενσωματώνει στην πραγματικότητα έναν προσωπικό βοηθό, ικανό να αναγνωρίζει τι έχει πει σε αυτό, έτσι ώστε το σύστημα να μπορεί να εκτελεί αιτήματα.
Αυτό υποστηρίζεται από ένα μοναδικό σύστημα ελέγχου χειρονομίας, το DS SMART TOUCH, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα. Αρκεί ο χρήστης να κάνει μια χειρονομία προς μια από τις προ-καταχωρημένες αγαπημένες λειτουργίες. Η οθόνη αναγνωρίζει επίσης κανονικές κινήσεις, όπως μεγέθυνση, σμίκρυνση και αναγνώριση χειρογράφου. Προκειμένου το σύστημα και η χαρτογράφηση του να λειτουργούν πάντα στο υψηλότερο επίπεδο, οι ενημερώσεις θα γίνονται αμέσως μέσω του cloud.
Άνεση και δυναμική ηρεμία
Προσφέρεται ήδη στα DS 3 CROSSBACK, DS 7 CROSSBACK και DS 9, το επίπεδο 2 ημι-αυτόνομης οδήγησης – το υψηλότερο επίπεδο αυτονομίας που επιτρέπεται επί του παρόντος στο δρόμο - έχει μια σημαντική ενημέρωση για το DS 4 με το DS DRIVE ASSIST 2.0.
Το DS 4 θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας το τελευταίο τρίμηνο του 2021.
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr