Η ανακοίνωση έγινε μάλιστα σε γερμανικό έδαφος, κατά τη διάρκεια παραλαβής του βαρυσήμαντου βραβείου Golden Steering Wheel για το νέο μοντέλο της μάρκας 3, παρουσία του CEO της Volkswagen Χέρμπερτ Ντις.
Ο Μασκ στη συνέχεια ανακοίνωσε ότι θα είχε το νέο εργοστάσιο έτοιμο σε δύο μόλις χρόνια, δηλαδή εντός του 2021, κάνοντας αρκετούς σκεπτικιστές να μειδιούν, ειδικά μετά τις καθυστερήσεις στην παραγωγή του μοντέλου 3 ελάχιστα χρόνια πριν.
Ωστόσο, η παλιά συνήθεια του Μασκ να ανακοινώνει ημερομηνίες που ήξερε εκ των προτέρων ότι δεν θα τηρήσει, φαίνεται ότι αμβλύνθηκε σημαντικά από το γεγονός ότι παραλίγο να χάσει τον έλεγχο της εταιρείας του από τους μετόχους το 2018, οι οποίοι του όρισαν ένα πολύ αυστηρό πλαίσιο απόδοσης -με τεράστιο από την άλλη πλευρά όφελος.
Έκτοτε, ο πάντα παρορμητικός αλλά και ευφυής ιδρυτής των Tesla, Space X και Boring Company, έχει αυξήσει τρομερά την περιουσία του καθώς έφερε την Tesla στην κορυφή του χρηματιστηρίου, ενώ, παράλληλα, επενδύει συνεχώς σε νέες εγκαταστάσεις, θέλοντας να φτάσει το στόχο της παραγωγής 1.000.000 αυτοκινήτων έως το 2021.
Αντίθετα από τις μέχρι τώρα μεταχρονολογημένες υποσχέσεις του αυτή για το τεράστιο εργοστάσιο στο Βερολίνο φαίνεται, παρά τον υπεραισιόδοξο χαρακτήρα της, να υλοποιείται χωρίς χρονοτριβή.
Όπως μπορείτε να δείτε στις εικόνες αλλά και στο video στο τέλος του κειμένου, μέσα σε ένα χρόνο από την ανακοίνωση της δημιουργίας του εργοστασίου και λιγότερο από 11 μήνες από την έναρξη των εργασιών, οι πρώτες σταθερές κατασκευές είναι στη θέση τους.
Το αποτέλεσμα αυτό είναι ακόμα πιο εντυπωσιακό αν ληφθεί υπόψη ότι η εξέλιξη των έργων καθυστέρησε αρκετές περισσότερες από μια φορά. Αρχικά, προσφυγές περιβαλλοντικών οργανώσεων στο Βρανδεμβούργο σταμάτησαν για διάστημα εβδομάδων τα έργα, ενώ στη συνέχεια η πανδημία του κορονοϊού έδωσε ένα ακόμα σπρώξιμο προς τα πίσω. Προφανώς όμως στα ενδιάμεσα διαστήματα η ταχύτητα ήταν εντυπωσιακή, αν κρίνουμε από την εξέλιξή του. Σύμφωνα με δηλώσεις του Μασκ, το εργοστάσιο θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει εντός του 2021, όπως προέβλεπαν τα αρχικά σχέδια, χωρίς φυσικά να υπολογίζεται η απρόβλεπτη εξέλιξη του δεύτερου κύματος της πανδημίας του κορονοϊού.
Το εργοστάσιο Giga Berlin της Tesla θα κατασκευάζει σε πρώτη φάση τα μικρότερα μοντέλα της γκάμας της Tesla, τα 3 και Y, με το πρώτο να είναι ένα premium συμπαγές σεντάν και το δεύτερο ένα SUV της κατηγορίας C.
{https://www.youtube.com/watch?v=JUJAlCaIhfY&feature=emb_title}
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, τη στιγμή που συμβαίνουν, στο reporter.gr